Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@05:03:15 GMT

رالی خودروهای آفرودی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۵۴۱۶

رالی خودروهای آفرودی برگزار می‌شود

وزارت میراث‌فرهنگی و کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به‌مناسبت هفته گردشگری رالی تور خودروهای دودیفرانسیل را باهدف پاک‌سازی و جمع‌آوری زباله از کویر مرنجاب برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا، رالی خودروهای دو دیفرانسیل طبیعت‌گردی روزهای ۱۰ و ۱۱ مهر باحضور بیش از ۷۰ خودرو دو دیفرانسیل در مسیر تهران، قم، کاشان، آران و بیدگل و کویر مرنجاب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان برگزاری رالی گردشگری خودروهای دو دیفرانسیل، زباله‌های به‌جای مانده از حضور گردشگران در کویر مرنجاب به‌منظور حفاظت از طبیعت بکر و محیط‌زیست این جاذبه گردشگری منحصربه‌فرد کشورمان و گرامیداشت روز جهانی گردشگری و هفته دفاع مقدس جمع‌آوری می‌شود.

بازدید از مناطق گردشگری مسیر تهران تا مرنجاب با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از برنامه‌های جنبی این رالی خواهد بود.

کد خبر 447215

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آفرود خودروهای دو دیفرانسیل رالی اتومبیلرانی کانون جهان گردی و اتومبیل رانی وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گردشگری هفته گردشگری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید

دریافت 6 MB کد خبر 847096 برچسب‌ها سفر - گردشگری مجله توصیه‌های سفر تور- گردشگری

دیگر خبرها

  • زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی
  • طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود