Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@20:33:28 GMT

سخنان رهبر انقلاب محور فراخوان نویسندگان شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۵۵۳۰

سخنان رهبر انقلاب محور فراخوان نویسندگان شد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، انتشارات «قدر ولایت» با توجه به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، فراخوانی با سه محور منتشر کرد.

طی این فراخوان، از اهالی پژوهش و قلم دعوت به عمل آمده تا در سه محور تبیین نقش حضرت امام‌ خمینی (ره) در مدیریت و هدایت دفاع مقدس، مستندات عقلانیت و تدبیر در دفاع مقدس و همچنین تحریفات و عوامل قلب واقعیات دفاع مقدس در طول سال‌های پس از اتمام جنگ تحمیلی، تحقیق و پژوهش کرده و آثار پژوهشی و مستند و رمان خود را با این موضوعات، برای انتشار در اختیار این مؤسسه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان از تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ می‌توانند پژوهش‌ها و تحقیقات خود را برای بررسی به انتشارات ارسال کنند. برای ارسال آثار بازه زمانی و مهلت تعیین نشده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن‌های مؤسسه به شمارۀ ‌۶۶۴۱۱۱۵۱ – ۶۶۴۶۹۹۵۸ – ۶۶۹۷۰۲۱۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 

فاطمه قربان‌نیا کد خبر: 1074527 برچسب‌ها رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی  نماینده ولی فقیه در استان سمنان در شورای اداری استان سمنان با حضور رییس جمهور ضمن تحسین اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام وعده صادق، گفت: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند زمان رسیدن به این اهداف را کوتاه‌تر کند، استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها است که در گام نخست باید مشکلات آنان رفع شود.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: جهش به معنای تسریع در اقدام است و باید این مهم برای تحقق شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» مدنظر باشد.

وی در ادامه به ظرفیت‌های استان سمنان اشاره کرد و گفت: این استان دارای روزهای آفتابی زیادی در طول سال است که می‌توان از این ظرفیت برای افزایش ظرفیت تولید برق و رفع کمبودها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: استان سمنان همچنین ضعف‌های در حوزه بهداشت و درمان دارد و مرکز استان با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است که انتظار می‌رود برطرف‌شدن این کمبودها و توسعه تخت بیمارستانی بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان