Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:56:44 GMT

نیازهای سالمندان در طراحی های شهری کرج دیده شود

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۵۵۶۵

نیازهای سالمندان در طراحی های شهری کرج دیده شود

اکبر سلیم نژاد روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی سالمند اظهار داشت:  افرادی که در ریل زندگی به ایستگاه سالمندی می‌رسند باید مورد تکریم قرار گیرند.

وی ادامه داد: بخشی از مطالبات سالمندان در تامین مناظر و مکان های تفریحی آنان است مدیریت شهری باید به این موضوع توجه لازم داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت : در هر نقطه از شهر کرج می بایست به لحاظ فرهنگی ، رفاهی و تفریحی امکانات مناسب برای سالمندان پیش بینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیم نژاد بیان داشت: در برنامه های عمرانی ، فرهنگی ،تفریحی و رفاهی شهر کرج باید قشر سالمند از امکانات ویژه برخوردار شوند چرا که دوران سالمندی نیازمند نگاه ویژه است.

اکنون کلانشهر کرج حدود ۲۷۵ بوستان فرهنگی تفریحی دارد که بسیاری از سالمندان در این مکان ها اوقات فراغت خود را با دور همی و بیان خاطرات تلخ و  شیرین می گذرانند.

برچسب‌ها شورای شهر شهرداری کرج سالمندان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری کرج سالمندان شورای شهر شهرداری کرج سالمندان اخبار کنکور شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر رئیس جمهور به پاکستان گفت: در کنار افزایش قدرت نظامی، در حال طراحی ‎پدافند فرهنگی مشترک با همکاری شرکای خود در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

اسماعیلی افزود: مذاکرات هیات‌های عالی ‎ایران و ‎پاکستان نشان داد عزم هر دو طرف، ساختن یک معادله جدید در جهان فرهنگی است تا اتحاد‌های تازه و پایدار در حوزه تمدنی مشترک پدید آید؛ اتحاد‌هایی خلل‌ناپذیر که مبنای آن صرفا منافع کوتاه مدت نیست، بلکه برپایه ستون‌های مشترک هویتی است.

وی همچنین گفت: مذاکرات من با همتای پاکستانی در این فضا به پیشرفت‌های چشمگیری برای اجرای طرح‌های مشترک انجامید که هم اقدامات نمادین و هم تولیدات فرهنگی را دربرمی‌گیرد. نام‌گذاری یکی از مهم‌ترین خیابان‌های اسلام آباد به نام ‎ایران و تولید مشترک سینمایی درباره اقبال لاهوری، بخشی از این کوشش‌هاست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما در کنار افزایش قدرت نظامی، در حال طراحی یک ‎پدافند فرهنگی مشترک با همکاری شرکای خود در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی هستیم. یکی از محور‌های مذاکرات با همتای پاکستانی نیز، طراحی سلسله‌ای از اقدامات فراگیر در جهت دفاع از ‎فلسطین بود و به چارچوبی قابل اجرا در این زمینه رسیدیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از گسترش همکاری‌های فرهنگی ایران با کشور‌های منطقه خبر داد و گفت: ایران بیشترین دیپلماسی فرهنگی را در منطقه اتخاذ کرده است. از خصلت‌های قومی، قبیله‌ای و زبانی عبور کرده ایم و به سمت تشکیل امت واحده اسلامی در حال حرکت هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم