Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار چرداول از شروع عملیات خاکبرداری، تسطیح سازی .اسفالت و شن ریزی معابر در روستاهای شله کش,میان قلعه وپلکانه در بخش زاگرس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سرابله; فرماندار چرداول در جریان بازدید مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام  از روستاهای بخش زاگرس چرداول  از توسعه و ایجاد رفاه در مناطق روستایی بعنوان یکی از مهمترین رویکرد دولت نام برد و اظهار داشت: جلوگیری از مهاجرت روستائیان و تداوم بخشیدن به ماندگاری ساکنان این مناطق از اولویتهای مهم دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی پرداخت تسهیلات کم بهره به منظور اشتغالزایی و ایجاد تعاونی ها، توسعه فضای کسب و کار، حرفه آموزی، افزایش اجرای پروژه ها و طرح های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی، بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی، تقویت روحیه نشاط و توزیع عادلانه امکانات به عنوان گوشه ای از خدمات دولت یازدهم در روستاها یاد کرد.

فرماندار چرداول عنوان کرد: احداث کانال هدایت سیل ، اوار برداری -خاکبرداری و خاکریزی ، شن ریزی معابر واحداث دایک حفاظتی ، بیس و اسفالت در روستاهای شله کش,پلکانه,میان قلعه از دستاوردهای سفر مدیر کل محترم بنیاد مسکن  به چرداول می باشد که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و960 میلیون تومان اجرایی می شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خاکبرداری روستاهای زاگرس شن ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش، از آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی از تقاطع خیابان شهید بهشتی با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری خبر داد.

حسینی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اصلاح و مناسب سازی معابر سطح شهر ، عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبا سازی معابر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عملیات عمرانی همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی از تقاطع خیابان شهید بهشتی به سمت بلوار مدرس غربی یکی از مجموعه خدمات برنامه ریزی شده در سال جاری است که هم اکنون در دست اقدام می باشد.
مجموعه عملیات عمرانی با هدف تامین نیازمندیهای شهر و ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان انجام میپذیرد.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898444

دیگر خبرها

  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است