Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) با تصاویری از شهیدان سلیمانی و المهندس در بین‌الحرمین، بامداد امروز رونمایی شد.

در شعار این دیوارنگاره که توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی نصب شده، آمده است: «گرچه دوریم به یاد تو سخن می‌گوییم.» 

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان سفر به عراق و حضور در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی(ع) میسر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از پویش «بر لوح جان نقش شهیدان ماندگار است»، پویش‌های «ما ملت شهادتیم»، «ما ملت امام حسینیم»، «پشت به پشت و صف شکن، کیست حریف تن‌به‌تن»، «ما ملت امام حسینیم»، «به غایبان برسانید»، «با این فرشتگانم، نزدیک آسمانم»، «قدس خرمشهر دیگر می‌شود»، «ایران همدل»، «اجتماع قلبها»، «خانه‌های بهاری»، «سلامت را به ایران می‌رسانیم»، «آه از غمی که تازه شود با غمی دگر»، «انتقام سخت»، «خانواده ایرانی»، «با جوانان کارها دشوار نیست»، «در لشکر حسینم»، «آسان و آسمانی»‌، «ای حرمت بهشت من»، «بهشتی می‌شود هرکس حسینی است»، «وقت عمل است»، «فَأَغرَقناهُم أَجمَعینَ» و «دیگری را به خود مقدّم دار» در دیوارنگاره میدان ولی‌عصر اکران شده است.

دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) در بهمن ماه سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و به طول تقریبی ۴۷ متر و عرض ۱۸ متر، بزرگترین دیوارنگاره پایتخت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اربعین قاسم سلیمانی حاج قاسم دیوارنگاره میدان دیوارنگاره میدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرحی برای پاسداری از یک فریضه

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در همه معابر و اماکن عمومی شهر قم در حال اجرا است.

این طرح با حمایت و پشتیبانی مراجع تقلید دستگاه های قضائی، فرهنگی، ارشادی، آموزشی و تربیتی، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ائمه جمعه و جماعات، خانواده های معظم شهدا و مردم دغدغه مند شهر قم در حال انجام است.

این طرح علاوه بر معابر شهری در مراکز تجاری، رفاهی و مجتمع های خدماتی و بین راهی هم در حال اجراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • طرحی برای پاسداری از یک فریضه
  • غار سنگ شکنان جهرم نگینی در دل کوه
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • مقاومت مجاهدانه مردم فلسطین روی دیوارنگاره میدان انقلاب
  • وعده صادق و یادآوری نیاز به طرحی نو در حقوق بین الملل
  • شاعران از وعده صادق گفتند/ وارث انگشتر سرخ سلیمانیم
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد