Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدایوب فیض پور رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان گفت: نظر به استمرار شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامتی خانواده‌های دانش آموزان انتخابات انجمن اولیا و مربیان امسال به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و زیرساخت لازم برای این کار در بستر همگام فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مدارسی که کمتر از ۵۰ نفر دانش آموز دارند در صورت داشتن فضای مناسب و به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی می‌توانند انتخابات را به صورت حضوری برگزار کنند.

فیض پور با بیان اینکه امکان برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان علاوه بر بستر همگام از طریق شبکه دانش آموزی شاد نیز فراهم شده است؛ گفت: مدارسی که این امکان را فراهم کرده اند می‌توانند با بهره گیری از این سامانه انتخابات را برگزار نمایند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان بر ارتباط مستمر مدیران مدارس با اولیا و مربیان تاکید کرد و گفت:تقویت بنیان خانواده و کمک به افزایش سطح توانایی و مهارت‌های خانواده در ایفای نقش تربیتی متناسب با اقتضائات جامعه از زیر نظام راهبری و مدیریت برنامه ابلاغی سال ۹۹ می‌باشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن اولیا و مربیان اخبار دانش آموزی انجمن اولیا و مربیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان