Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با اختلال اخیر اینترنت اظهار داشت: شبکه ملی اطلاعات زیر ساخت اینترنت است و تضادی با اینترنت ندارد. اختلال در دسترسی در رابطه با یکی از اپلیکیشن‌های پیام رسان بود که نسخه وب آن با مشکل مواجه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: آمازون در خدمت دهی به کاربران ایرانی محدودیت‌های اعمال کرده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته حل شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با نرم افزار شاد افزود: آنچه وجود دارد این است که هشت و نیم میلیون عضو فعال است و متوسط فعال پهنای باند ۱۵۰ کلیوبایت بر ثانیه است. مسأله ربطی به کیفیت ندارد. این شبکه، شبکه ای است که به سایر شبکه‌ها خدمت رسانی می‌کند پس مسئله پهنای باند نیست میزان مصرف شاد از نرم افزارهای دیگر بیشتر شده است و حجم استفاده از این نرم افزار بالا رفته است.

آذری جهرمی تصریح کرد: از همراه اول خواستیم مرکز پیام راه اندازی کنند. مشکلی که مطرح می‌شود این است که معلمین و دانش آموزان احراز هویت نمی‌شوند که به «سناد» در وزارت آموزش و پرورش مربوط می‌شود که درحال به روز رسانی است.

 

 

خبر به مرور تکمیل میشود...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هیات دولت وزیر ارتباطات محمدجواد آذری جهرمی شبکه شاد اپلیکیشن شاد پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است

تین نیوز

مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: کلیه فعالیت ها و خدمات در پایانه شرق تهران مطابق با برنامه در حال انجام است و هیچ مشکلی تاکنون گزارش نشده و سرویس های پیش بینی شده و سرویس های ناوگان جاده ای اتوبوس _ مینی بوس و سواری به صورت عادی در جریان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی از استان تهران؛ خضری همچنین گفت: حادثه گزارش شده امروز مربوط به محوطه کارگاهی پایانه در حال احداث شهرداری در شرق تهران است که قرار است در آینده جایگزین ترمینال شرق فعلی شود، موضوع یادشده ارتباطی به پایانه شرق و خدمت رسانی به همشهریان و مسافران عزیز ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • سنگ اندازی اسرائیل در روند کمک رسانی‌ها یک گام به جلو و دو گام به عقب است
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی