Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی از پنج عنوان کتاب ارتش با حضور امیر سرتیپ فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، امیر محمودی معاون اجرایی ارتش و حجت الاسلام مظفری نژاد در نمایشگاه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از پنج عنوان کتاب ارتش در غرفه ارتش در نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر این گزارش، کتاب های ستارگان آسمانی، زندگی نامه محمد ابراهیم همتی، استوار به زبان رضا جهانفر و فهیمه کرمی، آن پنج نفر به قلم فاطمه دهکردی، از خاک تا خون به قلم محمدرضا فولادی و پیکان در عرش به قلم سید جلال موسوی همزمان با هفته دفاع مقدس امروز نهم مهر در نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی دفاع مقدس رونمایی شد.

 

این کتاب ها به همت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس رونمایی شدند.

 

این مراسم با حضور امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ دوم فولادی ریسی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، حجت الاسلام مظفری نژاد رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و در پایان مراسم از نویسندگان این آثار تقدیر به عمل آمد.

 

نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم از دوم مهر ماه در محل باغ موزه دفاع مقدس آغاز به کار کرده و تا دوازدهم مهر ماه ادامه دارد.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز