Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم در جلفا؛ جمعی از مسئولان این شهرستان با مادر شهید حسین لطفی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با با هفته دفاع مقدس و اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم در جلفا، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به همراه جمعی از مسئولان شهر با مادر شهید حسین لطفی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، در این دیدار که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول بسیج هنرمندان و کانون فرهنگی و هنری میثم تمار شهرستان جلفا نیز همراه بود، با قرائت فاتحه و اهدای هدیه معنوی از مادر شهید حسین لطفی، دلجویی شد. 

سه شنبه های تکریم عنوان طرحی است که برای دیدار، تجلیل و قدردانی از خانواده معظم شهدا، خیرین، نخبگان فرهنگی و هنری و... با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان شرقی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و بسیج برگزار می شود.

شهید حسن لطفی  در سال 1329 شمسی در یک خانواده بسیار متدین و متعهد در روستای  قلعه زیر از توابع شهرستان جلفا به دنیا آمد. این شهید قبل از رسیدن به درجه رفیع شهادت به شغل بنایی مشغول بود، قبل و بعد از انقلاب به نماز اول وقت و نماز جماعت بسیار مقید بود و به صله ارحام و کمک به نیازمندان بسیار اهمیت می داد.

شهید لطفی پس از شروع جنگ تحمیلی دوره آموزش نظامی دیده و با اینکه دو برادر دیگرش همزمان در جبهه بودند؛ همسر و سه فرزند خردسالش را به امان خدا سپرد و راهی جبهه شد و در تاریخ 19/11//1361 در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم جلفا سه شنبه های تکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، کشاورزان و عشایر و قشر‌های مختلف مردم همایش  تکریم و ترویج زکات در شهرستان هویزه برگزار شد.

در این همایش آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت پرداخت زکات براساس آیات و روایات بر ترویج هر چه بیشتر در جهت انجام این فریضه الهی تاکید کرد.

سعید صباهی نسب، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هویزه نیز در این نشست گفت: این نهاد به عنوان دبیرخانه ستاد زکات آمادگی دریافت زکات کشاورزان و مودیان زکات را دریافت و در جهت حل مشکلات نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت و هزینه نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • گلدهی مزارع کلزا در شهرستان جلفا
  • گلدهی بیش از ۸۵ هکتار از مزارع کلزا در جلفا
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی