Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر مطرح جهان عرب با انتشار یک پست توئیتری به سخنرانی دیشب سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان واکنش نشان داد.

وی در این پست توئیتری نوشت: مهم ترین عبارتی که در این سخنرانی مطرح شد، این بود که ما امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه را به عنوان قاضی، قیم، حاکم و مدعی العموم لبنان نمی شناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطوان در ادامه نوشت: مهم ترین چیز، احترام گذاشتن به کرامت انسانی است. این سخنان سید حسن نصرالله بهترین راه برای خطاب قرار دادن استعمارگرانی بود که با ما مانند بردگان خود رفتار می کنند.

دبیرکل حزب الله در سخنرانی خود خطاب به ماکرون گفته بود: ما رفتار سلطه مآبانه و اینکه کسی ما و دیگر لبنانی ها را به ارتکاب خیانت متهم کند، نمی پذیریم. ما از نقش رئیس جمهور ماکرون و طرح فرانسه برای کمک به لبنان استقبال کردیم اما اجازه نمی دهیم فرانسه قیم لبنان باشد. ما همچنان طرح فرانسه را تایید می کنیم اما باید در اظهارات و گفتمان تجدیدنظر شود زیرا آنچه دو روز قبل خدشه دار شد عزت ملی بود.

کد خبر 5036840 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالباری عطوان امانوئل ماکرون سید حسن نصرالله لبنان ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل ایران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 لبنان ویروس کرونا عربستان سعودی امارات متحده عربی ترکیه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده» از نگاه عبدالباری عطوان
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • پیام‌های راهبردی سخنان «ابوعبیده»
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله