Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار قاسم رضایی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: باید در ساختمان‌های مسکونی به موضوع امنیت توجه ویژه شود تا امکان سرقت اماکن، خودرو و موتورسیکلت کاهش یابد.

وی افزود: صنعت نیز باید به موضوع امنیت و ایمنی در تولید توجه کند یعنی باید خودروها و موتورسیلکت‌هایی بسازد که امکان سرقت از داخل آنها و خود وسیله امکان‌پذیر نباشد مانند خودروهایی که در کشورهای دیگر دنیا می‌سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد: در این زمینه نیز از مجلس تقاضا داریم تا با تصویب قوانین و مقررات بازدارنده، جرایم را کاهش دهد تا به اهداف برنامه هفتم توسعه دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه اولویت نیروی انتظامی مبازه با اراذل و اوباش است و این کار بدون وقفه ادامه خواهد داشت، بیان کرد: این حق مردم است تا در آرامش و امنیت زندگی کنند ما نیز در این عرصه به طور جد وارد عرصه خواهیم شد؛ همچنین کسانی که امر به معروف را رعایت نکنند در مرحله اول تذکر، مرحله دوم تعهد و در مرحله سوم به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

رضایی با تاکید بر اینکه مردم صاحب این نظام و انقلاب هستند، اضافه کرد: این انقلاب فریضه امر به معروف و نهی از منکر را زنده کرد و نیروی انتظامی نیز با اتکا به آن در جهت خدمت به مردم و حفظ امنیت آنان حاضر است.

 وی با بیان اینکه دفاع مقدس در نیروی انتظامی از مرزهای کشور گرفته تا شهرها ادامه دارد، بیان کرد: حفظ امنیت در داخل کشور با نیروی انتظامی است و با کسانی که مخل امنیت هستند، به صورت جدی برخورد می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا اضافه کرد: دشمنان هر روز در پی ایجاد فتنه و ناامن کردن کشور هستند اما با اقتدار سبزپوشان، نتواسته‌اند به کشور ضربه بزنند.

امنیت دغدغه همه مردم است

سردار کیوان ظهیری، فرمانده جدید انتظامی غرب استان تهران نیز در این آیین با بیان اینکه امنیت دغدغه تمام مردم است، بیان کرد: امنیت زیرساخت همه برنامه‌ها و تاکید مسئولان است و شهروندان نقش اول را در آن دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید به مساله رضایتمندی مردم توجه شود، اظهار داشت: اولین اولویت در غرب استان اجرای منویات رهبر معظم انقلابی در برقراری نظم امنیت است؛ همچنین تعامل و استفاده از تجربه سایر نهادهای مربوطه و قضایی را در دستور کار قرار خواهم داد.

وی افزود: تعامل و وحدت به تحقق اهداف نظم و امنیت کمک شایانی می‌کند همچنین صیانت از نیروها و آموزش‌های تخصصی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

به گزارش ایرنا امروز، چهارشنبه از خدمات سردار محسن خانچرلی، فرمانده سابق انتظامی غرب استان تهران قدردانی و سردار «کیوان ظهیری» که پیش از این رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بود به به عنوان فرمانده انتظامی غرب استان تهران معرفی شد.

برچسب‌ها شهر تهران پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران پلیس تهران بزرگ شهر تهران پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور انتظامی غرب استان تهران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت