Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان‌جو در جمع خبرنگاران و اعضای بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هر چند این هفته را پشت سر گذاشتیم اما دفاع همچنان باقی است.

وی در ادامه با بیان این که ما انسان‌ها قدر خیلی از چیزها را نمی‌دانیم گفت: دو نعمت که همیشه مخفی هستند سلامتی و امنیت است و ارسطو هم می‌گوید سلامتی تاجی زرین بر سر انسان‌های سالم است که فقط بیماران قادر به دیدن آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول اقشار بسیج در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: چند موضوع را شکر نمی‌کنیم باید برای شیعه خلق شدن خودمان شکر کنیم و شکر دوم که ما در کشوری مسلمان و شیعه و در عصر خمینی کبیر به دنیا آمدیم و حقانیت شیعه را دیدیم منتها گاهی اوقات غافل هستیم الان هم بعد از ۱۴۰۰ سال مکتب و گفتمان شیعه راه افتاده با همه کمبودها و تبعیض‌ها و سختی‌هایی که هست و مشکلات باید به زندگی در حکومت شیعی افتخار کنیم و حفظ آن به فرموده امام از اوجب واجبات است.

این مسوول در سپاه فتح استان در ادامه اظهارات خود در جمع مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران بسیجی خاطرنشان کرد: شما افسران در عرصه جنگ نرم هستید باید بدانیم خیلی موقع مشکلات به سواد رسانه‌ای برمی‌گردد که در باز نشر اخبار کجا را می‌زنیم گاهی اساس جمهوری اسلامی را می‌زنیم لذا اگر نقدی داریم همراه با شئونات و کرامات اسلامی باشد.

ارسلان‌جو با تاکید بر این که در حوزه خبر مثبت دنبال امیدآفرینی باشیم و البته نواقص را هم بگوییم افزود: اگر مدیری مشکل دارد به جای بزرگ کردن آن در رسانه به صورتی که آبروریزی شود می‌توان ابتدا به مدیر تذکر داد و می‌شود خبر تهیه کرد و اول از همه برای مدیر مربوطه و متخلف فرستاد. 

وی در قسمتی دیگر از سخن خود خطاب به خبرنگاران با تاکید بر این که اهدافی در انقلاب و نظام داریم که باید منابع در خدمت اهداف باشد گفت: هر جا سرسختانه مقاومت کردیم دشمن منعطف شد به همین جهت علاج دردهای این کشور بنا به گفته رهبری مقاومت در همه حوزه‌ها و بیش از همه اقتصاد مقاومتی است.

ارسلان‌جو گریزی هم به مذاکره زد و گفت: ترامپ و دوستانش در مذاکره دنبال تعامل نیستند دنبال تقابل و سیطره هستند نه تعادل، لذا تعادل در مذاکرات آن‌ها معنا ندارد

مسوول اقشار بسیج با اشاره به این که در عرصه رسانه متمرکز عمل کرده و یار و یاور همدیگر باشید افزود: فضای مجازی برای ترمیم شکاف ها و نه تشدید شکاف‌ها باشید هر چه به ظهور نزدیک می‌شویم فتنه‌ها بیشتر و بزرگتر می‌شود شهید همت می‌گوید ببینید توپخانه دشمن کجا را می زند خودی همانجاست و در حوزه فضای مجازی ببینید دشمن کجا را می‌زند امروزه قوه قضاییه و مجلس را می‌زند که همان جا جبهه خودی است. 

ارسلان‌جو از رسانه‌های استان خواست روی بیانیه گام دوم کار شود متاسفانه در این مورد کلیشه‌ای و فانتزی کار می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: جهاد اکبر و اصغر داریم و به جهاد سومی به نام جهاد کبیر که رهبری معظم فرمودند کمتر توجه شده، رهبری می‌‌فرماید جهاد کبیر با دشمن کنید که تبعیت نکردن از دشمن است و از کفار اطاعت نکنید و در میدان و زمین دشمن بازی نکنیم البته معنی آن نیست که از پیشرفت‌ها در تمدن غرب استفاده نکنیم.

ارسلان‌جو در خصوص تهیه اخبار هم گفت: حواسمان باشد اخبار و مطالبی که تهیه می‌کنید امیدآفرین باشد و خبر خوب بدهیم و خوب تجزیه و تحلیل کنیم بفهمیم که دشمن به دنبال چیست و کجاها را می‌زند متاسفانه بعضی خودی ها در جبهه دشمن بازی می کنند 

وی با ارائه مثالی از خودزنی‌ها در استان گفت: پخش کلیپ آن چنانی در حادثه تصادف چه لزومی دارد که با آبروی خود و استان بازی کنیم باید نهایتا در صورت تخلف در جاده به مراجع قضایی تحویل داده می‌شد اما با انتشار آن حیثیت یک استان لگدمال شد.

انتهای پیام/82009 
 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با موافقت رهبر انقلاب، پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان شامل عفو شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمزه لقمانی اظهار کرد: به‌مناسبت عید سعید فطر تعداد پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

وی افزود: با دستور ریاست عالی سازمان، اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مقام معظم رهبری با عفو و یا تخفیف مجازات دو هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیروهای مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.

کد خبر 745101

دیگر خبرها

  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • جمع آوری بیش از ۱۶ میلیارد تومان زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد