Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - 3 محصول در گروه کره، پنیر و نوشیدنی گازدار، در پگاه گیلان رونمایی می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دومین نشست شورای ارتباطات پگاه در استان گیلان با حضور اصحاب رسانه با پیام عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران (پگاه) تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این پیام بر اهمیت نقش رسانه در توسعه سلامتی تاکید و جایگاه صنایع شیر ایران در حوزه شیر مدارس تاکید شد.
موسی اسماعیل زاده مدیر عامل پگاه گیلان هم در این نشست با اعلام خبر رونمایی از محصولات جدید گفت: جهت رفع مشکلات بازار در تامین کره، کره لاکتیکی این شرکت تا یک ماه آینده تولید و به بازار عرضه می‌شود.
او در نشست خبری با رسانه‌های محلی استان، در خصوص توسعه صادرات نیز تصریح کرد: در شش ماهه اول سال جاری 753 هزار کیلوگرم محصول به ارزش 117 میلیارد ریال، سهم صادرات پگاه گیلان به کشورهای همسایه بوده است و صادرات به حوزه اوراسیا نیز در دستور کار قرار دارد.
اسماعیل زاده، حمایت از دامدار را از اولویت های پگاه گیلان برشمرد و تاکید کرد: پرداخت مطالبات دامداران از شرکت همواره به موقع انجام می شود.
روزبه کوشکی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه گیلان نیز تاسیس فاز پرورش دام شیری با هزار راس دام را از برنامه های پیش روی شرکت برشمرد و تصریح کرد: تاکنون 30 درصد از این پروژه اجرایی شده است و با اتمام آن روزانه 40 تن شیرخام وارد چرخه تولید می شود.
او افزود: تولید 900 تن گوشت، یک سوم ذرت علوفه ای و یک پنجم کاه و کلش نیز از دستاوردهای شرکت کشت و صنعت پگاه است.
احمد حسین غلامی مدیرعامل شرکت بازار گستر پگاه منطقه یک، تامین مایحتاج غذایی به ویژه در شرایط بحران کرونا را اصلی ترین رسالت شرکت توزیع پگاه برشمرد.
او افزود: روزانه 500 تن محصول در استان گیلان و استان های همجوار اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و زنجان توزیع شده است.
گفتنی است، صبح امروز، با حضور رسانه های محلی استان گیلان، دومین نشست شورای ارتباطات پگاه، در پگاه گیلان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پگاه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی

رضا نصری تحلیل‌گر حوزه سیاست خارجی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: خدا می‌داند شبهه‌افکنی‌های بی اساس در مورد «ساخت قریب‌الوقوع بمب اتم» در فضای رسانه‌ای چه باری بر دوش وزارت امور خارجه، سازمان انرژی اتمی و دیپلمات‌های کشور می‌گذارد تا بلکه بتوانند اثرات سوء آن را خنثی کنند! تازه وقتی تکذیب کردند، این بار نوبت رسانه‌های مغرض آن‌طرفی می‌شود که ادعای اولیه را حقیقت جلوه دهند و دستگاه دیپلماسی را به «ماله‌کشی» متهم کنند!

طرح این قبیل ادعا‌های بی اساس، بنزین ریختن بر آتش ایران‌هراسی و جلب توجه افکار عمومی جهان به سمت ایران است. در حالی که می‌بایست تیتر اول رسانه‌ها «حمله اسرائیل به رفح باشد» - با کدام منطق به سود کشور تمام می‌شود؟

در روز‌هایی که وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل در حال نامه‌نگاری به دولت‌های عضو سازمان ملل متحد و بر پا کردن کمپین‌های وسیع تبلیغاتی است تا برنامه موشکی ایران را تهدیدی برای اروپا و سایر کشور‌های جهان جلوه دهد، اینکه بگویید «تازه در ظرف یک هفته کلاهک هسته‌ای‌اش را هم سوار می‌کنیم» چطور قرار است به منافع ملی و امنیتی کشور کمک کند؟

پیش از این کریمی قدوسی نماینده مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی در پستی شبهه‌دار با هشتگ اقتدار ایران نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از شش محصول صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد «مانوین»
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • ادامه اجراهای «سه‌خواهر» در تالار مولوی/ رونمایی از اولین عکس‌های نمایش
  • بیش از ۷ هزار کیلوگرم فرآورده دامی در گیلان از چرخه مصرف خارج شد
  • بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد