Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@06:06:25 GMT

خرید اینترنتی مبل

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۵۹۴۸

خرید اینترنتی مبل

امروزه خرید اینترنتی در حال جایگزین شدن خرید به صورت سنتی است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مبل محمدی، همانطور که مستحضر هستید امروزه با شلوغ تر شدن خیابان ها و معابر وقت زیادی از افراد برای جابجای به هدر می رود پس نیاز بود تا افراد برای خرید اقلام مورد نظر خود بتوانند از یک راه جایگزین خرید خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور خرید اینترنتی یک راه حل بسیار مناسب جهت انجام این کار بود.

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت زمینه ای به وجود آمد تا از این بستر بتوان برای فروش کالا ها به صورت آنلاین استفاده کرد. با پیدایش این نوع تکنولوژی ها  رفته رفته کسب و کارهای نوظهوری به وجود آمد که به طور تخصصی در این زمینه به فعالیت می پردازند.

البته باید دقت داشته باشید که پیشرفت اینگونه کسب و کارها به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم نسبت به خرید آنلاین است زیرا که نسبت به خرید سنتی مزایای بیشتری را برای آنها دارد که در ادامه راجع به مزایای استفاده از خرید اینترنتی بیشتر بحث خواهیم کرد.

اگر شما عزیزان تا به حال به صورت اینترنتی خرید نکرده باشید این سوال در ذهنتان پیش آمده است که چطور باید این کار را انجام دهید.

راه های مختلف خرید اینترنتی

راهای مختلفی برای خرید و پرداخت وجود دارد که هر فروشگاه اینترنتی می تواند از آن استفاده کند. برای مثال بعضی از سایت ها از درگاه های اینترتی بانک ها برای نقل و انتقال پول استفاده می کنند و خریدار بعد از ثبت سفارش می تواند انتقال پول را انجام دهد. راه دیگری که وجود دارد و اکثر فروشگاه ها از آن استفاده می کنند پرداخت درب منزل است ، به این صورت که وجه مورد نظر را درب منزل و در زمان تحویل کالا پرداخت می کنند.

در ادامه می خواهیم مزایای خرید مبل به صورت آنلاین برای فروشندگان و خریداران مورد بررسی قرار دهیم.

همانطور که در بالا اشاره شد خرید اینترنتی برای خریداران مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد برای مثال می توان با انجام اینگونه خرید در وقت صرفه جویی کرد.

زندگی شهری و به خصوص زندگی در کلان شهر مستلزم آن است که از وقت به درستی و نهایت استفاده را برد تا بتوان از پس کارها برامد. به این ترتیب خرید اینترنتی سبب شده است تا در وقت صرفه جویی زیادی شود و شما خریدران در منزل و موقع استراحت بتوانید خرید خود را انجام دهید.

زمانی که شما به صورت انلاین خرید خود را انجام می دهید طبیعتا هزینه رفت و آمد را حذف کرده اید و این کار برای شما مزیتی بسیار با اهمیت محسوب میشود.

اگرچه در مقیاس کوچک هزینه رفت و آمد قابل لمس نباشد اما اگر شما اجناسی را که قصد خرید آن را دارید از نظر مکانی از شما فاصله زیادی داشته باشد حتما متوجه خواهید شد که این نوع خرید تا چه اندازه می تواند برای شما سودمند باشد.

برای مثال خرید مبلمان اگر به صورت اینترنتی صورت بگیرد می تواند برای شما بسیار سودمند باشد زیرا که هزینه رفت و آمد را حذف کرده اید و در وقت صرفه جویی کرده اید.

مزیت های دیگری نیز وجود دارد که به طور مختصر به آنها می پردازیم : برای مثال خرید اینترنتی این امکان را دارد که شما می توانید چند محصول را با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و یا اینکه به راحتی محصول مورد نظر خود را سرچ کنید و در همان لحظه اطلاعات مربوط به آن را دریافت کنید.

البته این نوع خرید و فروش برای فروشندگان نیز مزیت های زیادی دارد که به طور مختصر آنها را بیان می کنیم.

در نظر داشته باشید که فروشندگان با این نوع فروش می توانند یک ویترین بسیار گسترده ای را در اختیار مشتری قرار دهند به این صورت که تولید کنندگان مبل می توانند انواع مبل راحتی، مبل کلاسیک و مبلمان سلطنتی را به نمایش گذاشته  تا مشتریان بتوانند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

در این نوع فروش فروشگاهای اینترنتی می توانند با سایر فروشگاهها همکاری کنند و محصولات خود را گسترش دهند. 

شهر ملایر شهر جهانی مبل

شهرستان ملایر که به عنوان شهر جهانی مبل و منبت شناخته می شود حجم زیادی از محصولات تولیدی خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهد. این شهرستان به دلیل تولیدات بسیار با کیفیت توانسته است تا مشتریان بی شماری را از سراسر کشور به سمت خود جذب کند.

اما امروزه با بالا رفتن هزینه های سفر اکثر افراد به این فکر هستند تا خرید آنلاین را جایگزین خرید سنتی بکنند. در همین راستا تولیدکنندگان در این شهرستان این بستر را فراهم کرده اند تا مشتریان به راحتی از سراسر کشور بتوانند این محصولات را به راحتی خرید کنند. 

در ضمن به یاد داشته باشید که محصولات تولید شده از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند و سبب شده است تا مشتریان از یک خرید مطمئن لذت ببرند.

انتهای رپرتاژ آگهی  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید اینترنتی مبل مبل راحتی خرید اینترنتی داشته باشید تا مشتریان برای مثال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.
این میزان خرید که توسط ۱۰۳ مرکز انجام شده است رشد بیش از یک برابری نسبت به مشابه پارسال را نشان می‌دهد.
در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زاراعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.
استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است