Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان پیشین قرمزها به مقایسه دروازه بان تیم ملی برزیل با برنده پنج توپ طلا پرداخته است. 

دیوید جیمز مهارت های دروازه بانی آلیسون بکر را در حد توانایی های کریستیانو رونالدو می داند ولی از مانوئل نویر به عنوان بهترین دروازه بان جهان یاد می کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از لیورپول اکو، آلیسون از زمان انتقال 67 میلیون پوندی خود به لیورپول در سال 2018، تاثیر زیادی روی موفقیت های این تیم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه بان 27 ساله که فصل گذشته به جایزه دستکش طلای لیگ برتر دست یافت، همراه قرمزها به 4 عنوان قهرمانی مهم از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر دست یافته است. جیمز در ارزیابی عملکرد آلیسون گفته است:

در ملوود او را ملاقات کردم و مایکل ادواردز (مدیر ورزشی لیورپول) مرا به او معرفی کرد؛ او خیلی جوان است! این که دوران اوج یک بازیکن را به بازه سنی مشخصی مرتبط بدانیم نادرست است چون ممکن است دوران اوج فردی 15 سالگی باشد و آنگاه هیچ تضمینی وجود ندارد که در 16 یا 26 سالگی بهتر از قبل کار کند. در نهایت همه چیز به زیست شناسی و این که آیا می توانی جلوتر، سریع تر یا بالاتر بروی ربط دارد اما در مورد آلیسون با دروازه بانی طرف هستیم که هر حرکتش خیلی خوب است. از این نظر که برای بودن در بالاترین سطح نیازی به انجام کار خارق العاده ای ندارد، شاید مقداری مثل کریستیانو رونالدو باشد. 

آلیسون در فصل 19-2018 بهترین دروازه بان دنیا بود

به گفته جیمز، آلیسون در سال اول حضورش در آنفیلد بی همتا بود ولی طی 12 ماه اخیر، دروازه بان بایرن مونیخ خودش را به عنوان بهترین گلر دنیا مطرح کرده است.

دو فصل پیش، آلیسون بهترین دروازه بانی بود که می دیدم. البته باید بگویم بهترین دروازه بان اروپا چون از کل لیگ های دنیا اطلاع ندارم. آزادانه می توانم بگویم بهترین در دنیا و به عقیده من آلیسون بهترین بود. اما او در فصل گذشته با مشکلات زیادی از نظر مصدومیت رو به رو شد. آلیسون پس از بازگشت پشت سر هم کلین شیت کرد و ارزش خودش را نشان داد. پس از شیوع کووید-19 در بهترین فرم خودش قرار نداشت ولی تمام آنچه لیورپول می خواست قهرمانی در لیگ برتر بود و به این خواسته هم رسید. از طرف دیگر مانوئل نویر بی عیب و نقص کار کرده است؛ دو مهاری که در فینال لیگ قهرمانان داشت باعث بسته ماندن دروازه اش شد. مهاری که روی ضربه (سمیر) نصری (در سوپر جام اروپا) داشت درجه یک بود و حالا که در حال صحبت با یکدیگر هستیم، او بهترین عملکرد را در بین دروازه بان های جهان دارد. به عقیده من آلیسون در یک بازه زمانی طولانی تر از نویر بهتر است و بار دیگر بهترین خواهد شد. همه چیز را در مورد او دوست دارم و به نظرم (یک دروازه بان) کاردان است.  

همچنین بخوانید:

 تافارل: آلیسون بکر بهترین دروازه بان جهان است

هانسی فلیک: نویر و لواندوفسکی لایق کسب جایزه بهترین بازیکن سال یوفا هستند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

به گزارش ایسنا، حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند. یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

در حال حاضر ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران انتخاب نشده و تعیین تکلیف این وزن به وضعیت مصدومیت یزدانی و تصمیم نهایی کادر فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی دارد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899230

دیگر خبرها

  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • اوسمار ویرا: آلیسون بکر دروازه بان لیورپول را من کشف کردم / فیلم
  • آشنایی با کشتی گیری که دیوید تیلور را نابود کرد!