Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@19:58:22 GMT

کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال سایپا شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۶۰۰۲

کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال سایپا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کیانوش رحمتی با نظر ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا به جمع کادر فنی این تیم در لیگ بیستم اضافه شد. 

رحمتی بیش از این سابقه بازی در تیم سایپا را در کارنامه خود داشت و در فصل ٩٤ نیز دستیار مجید جلالی در این باشگاه بود.

طبق اعلام باشگاه سایپا، با انتخاب کیانوش رحمتی، نفرات تیم فنی ابراهیم صادقی تکمیل شد و او با دستیاران سایپایی خود هم چون پیروز قربانی، کیانوش رحمتی و کاظم برجلو در جام بیستم لیگ برتر ایران حاضر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد بختیاری زاده، بهمن افشاری، محمد عشقی، حمید عبدالله وند و حسن الیاسی نیز صادقی را در کادر فنی همراهی می کنند.

کد خبر 5036900

منبع: مهر

کلیدواژه: کیانوش رحمتی سایپا نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال پاختاکور تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر فدراسیون کشتی مجید نامجومطلق ویروس کرونا لیگ برتر والیبال لیگ کشتی السد قطر الاهلی عربستان کیانوش رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای رویارویی با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازیکن محروم و مصدومی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

سپیدپوشان خزر که در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • رای کمیته انضباطی برای کیانوش رحمتی اعلام شد
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است