Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای جکیگور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار "محمد ملاشاهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "مورتان" مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی جکیگور با اجرای کمین هدفمند، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند، محموله مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در کمین و محاصره مرزداران می دیدند و توان مقابله با آن ها را نداشتند از محل متواری شدند که پس از تعقیب و گریز طولانی خودروی حامل موادمخدر از ناحیه لاستیک‌ مورد اصابت گلوله قرار گرفت و قاچاقچیان پس از پیاده شدن از خودرو با برجا گذاشتن محموله موادمخدر محل را ترک کرده و مرزداران موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی حامل موادمخدر، ۴۰۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

وی در پایان با تأکید بر عزم جدی مرزبانی در برخورد قاطع با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر خاطرنشان کرد: دستگیری قاچاقچیان در دستور کار است و مرزداران استان با هوشیاری کامل در راه مبارزه با موادمخدر این بلای خانمان سوز در جامعه تا پای جان تلاش خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر جکیگور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری قاچاقچی موادمخدر در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر رودسر، صحت موضوع محرز و خودرو سمند تاکسی متهم حین تردد در این شهرستان متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۹۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و افزود: متهم ۳۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان
  • کامیون بار مرغ زنده قاچاق در مرز‌های میانی سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • غافلگیری قاچاقچی موادمخدر در رودسر
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان