Web Analytics Made Easy - Statcounter

ميرعلي اکبري اقتدار امروزرا حاصل ایثار شهدا و پایمردی خانواده آنان دانست وگفت: باید نسبت به پاسداشت حرمت شهدا برنامه‌ریزی و تلاش کنیم تا دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«سید علی میرعلی اکبری» در چهاردهمین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در منزل شهید «علی رضایی» در دامغان گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم انقلاب است که ثمره زندگی خود را در راه اعتلای اسلام فدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان خانواده معظم شهدا را پرچم داران ترويج فرهنگ ايثار وشهادت و معنويت در جامعه اسلامي دانست وافزود: خدمتي که اين عزيزان براي نظام و انقلاب انجام داده اند با هيچ چيز قابل قياس نيست.

 

وی با ادای احترام به ساحت مقدس شهدا ابراز داشت: توفیق خدمتگزاری مسئولان مرهون فداکاری خانواده معظم شهدا و ایثارگران است، مسئولان دیدار با خانواده شهدا را وظیفه می دانند و هم برای تجدید روحیه به خدمت این عزیزان می رسند.

 

میرعلی اکبری با بیان اینکه دفاع مقدس پایه‌های انقلاب را مستحکم کرد و از سوی دیگر دشمن را متزلزل ساخت  اضافه کرد: مردمی که دل درگرو انقلاب داشتند از این دوران درس گرفتند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دامغان ضمن تقدیر از برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» توسط ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خاطر نشان کرد: شهدا چشم و چراغ ملت هستند، ما هر چه داریم به برکت خون این عزیزان است و امیدواریم خدمتگزاران لایقی برای وطنی باشیم که با خون پاکشان آبیاری شده است.

 

وی تکریم شهدا و خانواده های شهدا را از مهمترین اقدامات حفظ و نگهداری ارزش های دفاع مقدس برشمرد و گفت: «سه شنبه های تکریم» ابتکار زیبا و ارزشمندی است که هرچند در برابر عظمت کار شهدا و خانواده هایشان کار کوچکی است اما ضرورت دارد.

 

میرعلی اکبری افزود: نعمات انقلاب اسلامی نشأت گرفته از خون پاک شهدا و پایداری و مقاومت خانواده‌های آنان است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر

مراسم احیاء شب‌های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مراسم معنوی و پرفیض احیاء شب‌های قدر همچون سال‌های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ‌راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برقرار است.

این مراسم با همکاری هیات انصارالحسین (علیه‌السلام) در روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ الی سه بامداد با سخنرانی و قرائت دعای جوشن کبیر و مداحی برگزار خواهد شد.

حضور در این مراسم برای عموم مردم آزاد است و امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد نیز فراهم شده.

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • مدیریت بهتری در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم