Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق‌ستاره تیم بسکتبال لیکرز گفت: وقتی وارد قرنطینه NBA شدم به خودم گفتم حالا که اینجا هستم باید بهترین نتیجه را بگیرم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فینال لیگ اتحادیه ملی بسکتبال از بامداد فردا در شهر اورلاندو بین دو تیم لس‌آنجلس لیکرز و میامی هیت آغاز خواهد شد و هر تیم در چهار بازی برنده شود،‌ قهرمان لیگ لقب خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در شرایط قرنطینه و دوری از خانه و خانواده  برای هیچ بازیکنی حتی باتجربه‌ها و ستاره‌های NBA هم آسان نیست.

لبران جیمز فوق ستاره تیم بسکتبال لیکرز در این مورد گفت: من فقط و فقط برای یک دلیل اینجا هستم و آن، رقابت برای قهرمانی است. قهرمان شدن، تنها انگیزه من برای حضور در قرنطینه NBA است. وقتی وارد قرنطینه شدم به خودم گفتم حالا که اینجا هستم باید بهترین نتیجه را بگیرم.

لیکرز به فینال لیگ NBA رسید/ شاهکار 40 دقیقه‌ای جیمز + عکس

جیمز ادامه داد: نمی‌دانم چند روز است که در قرنطینه لیگ هستم، ولی برای من مثل پنج سال گذشته است.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبران جیمز بسکتبال لبران جیمز بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، چه کسی تصور می کرد روزی اتلتیکو بتواند در لیگ قهرمانان از نظر عملکرد به قدری بهتر از بارسا کار کند که مانع حضور قهرمان 5 دوره رقابت ها در جام باشگاه های جهان 2025 شود؟

اتلتیکو در تاریخش یک بار نیز قهرمان این رقابت ها نشده ولی نماینده دوم اسپانیا در فرمت جدید جام باشگاه های جهان خواهد بود که سال بعد قرار است در آمریکا برگزار شود.

رئال که در سال 2022 قهرمان لیگ قهرمانان شد،  پیش از این حضورش را مسجل کرده بود و از بین بارسا و اتلتیکو نیز یک تیم رئال را در جام باشگاه های جهان همراهی می کرد. بر اساس عملکرد چهار ساله این دو تیم، اتلتیکو توانست امتیازات بیشتری کسب کند و بارسا را ناکام بگذارد. بارسا در دو دوره اخیر نتوانست از دور گروهی بالا بیاید و این بسیار به ضررش شد. 

در 2021 نیز بارسلونا در یک هشتم نهایی کنار رفت و چشم امیدش به امسال بود که با شکست دیشب از پی اس جی رویا نقش بر آب شد. هر تیم با حضور در جام باشگاه های جهان 50 میلیون یورو پاداش می گیرد و بارسا روی این پول حساب ویژه ای باز کرده بود اما از رسیدن به آن باز ماند. پولی که حالا به اتلتیکو می رسد.

دیگر خبرها

  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • پیشکسوت WWE: اتحاد پال هیمن و قهرمان جدید سنگین وزن فوق العاده خواهد بود
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • لیگ NBA| لیکرز چگونه به پلی‌آف رسید؟
  • جیمز وب منتشر کرد: دو نما از کهکشان مسیه 82 (+تصاویر)
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه
  • ویدئوی دیدنی «لبران جیمز» که همه را شگفت‌زده کرد + ویدئو
  • عکس| کمک ستاره بزرگ رقیب برای قهرمان جادوی ژابی
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!