Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه «244 نفر از همکاران ما در مدارس و  232 نفر از دانش‌آموزان خراسان رضوی به کرونا مبتلا شده‌اند»، گفت: 21 نفر از همکاران ما و همچنین 5 دانش‌آموز در خراسان رضوی به دلیل کرونا فوت کرده‌اند.

قاسم‌علی خدابنده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تعداد معلمان و دانش‌آموزان مبتلا به کرونا، اظهار کرد: آمار دقیقی از معلمان و دانش‌آموزان خراسان رضوی که به کرونا مبتلا شدند در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماری که ما از معلمان و دانش‌آموزان مبتلا به کرونا داریم، ممکن است دقیق نباشد. ممکن است موارد متعددی مبتلا شده اما به ما اطلاع نداده باشند.

وی افزود: اگر دانش‌آموزی به مدرسه نمی‌آید، معنی آن این است که می‌خواهد از آموزش مجازی استفاده کند. ما نمی‌توانیم همه غایبین را چک کنیم که آیا مریض هستند، به کرونا مبتلا شدند و یا سالم هستند و در خانه آموزش مجازی را دریافت می‌کنند، مگر مواردی که خانواده دانش‌آموز ابتلا به کرونا را  به مدرسه اطلاع دهند.

خدابنده با بیان اینکه «معلمان و دانش‌آموزان به صرف دانش‌آموز یا معلم بودن مصونیت از کرونا ندارند»، خاطرنشان کرد: امکان ابتلا به کرونا در این افراد نیز مانند اقشار دیگر جامعه وجود دارد. ما مستنداتی مبنی بر اینکه اعلام کنیم بازگشایی مدارس سبب افزایش ابتلا به ویروس کرونا در افراد شده است، نداریم.

تصمیم‌گیری در مورد حضوری بودن مدارس به عهده ستاد مقابله با کرونای استان است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه «حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است»، تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده که خانواده دانش‌آموز مختار هستند که فرزند خود را به مدرسه بفرستند یا خیر. ستاد کرونای ملی مبارزه با کرونا مصوب شده که باتوجه به اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان و شهرستان‌های ایران متفاوت است، تصمیم‌گیری درخصوص کلاس حضوری مدارس به ستاد کرونای استان واگذار شود.

خدابنده تشریح کرد: ستاد کرونای استان باید تصمیم بگیرد در کدام شهرستان‌، روستا، بخش و... استان کلاس حضوری وجود داشته باشد یا خیر. از این بعد ستاد کرونای استان در خصوص کلاس‌های درس حضوری تصمیم‌گیری خواهد کرد. باید دید دوستان ما در استان شرایط را به چه شکل مدیریت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که «نظر شما در خصوص کلاس‌های حضوری در مدارس چیست؟»، اظهار کرد: ما در زمان بازگشایی مدارس، مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا کردیم. مصوبه ستاد کرونا بر این بود که کلاس‌ها حضوری برگزار شود. ما خود را ملزم به رعایت مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان می‌دانیم. هر تصمیمی که ستاد کرونای استان بگیرد، ما اجرایی خواهیم کرد.

خدابنده تاکید کرد: آموزش و پرورش خراسان رضوی نظر خود را نسبت به ادامه کلاس‌های حضوری در مدارس، در ستاد کرونای استان اعلام خواهد کرد. هرتصمیمی که ستاد کرونای استان بگیرد ما اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس بازگشایی مدارس در شرایط کرونا آموزش و پرورش خراسان رضوی معلمان و دانش آموزان ستاد کرونای استان ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی»، «با این راهکارهای ساده‌ از چین و چروک دور لب جلوگیری کنید»، «به خاطر دوست دارم گفتن شوهر به همسرش، باید به ۱۰ جا جواب میدادم»، «داستانی که از حال عاشقان میگوید؛ آه صاحب درد را باشد اثر»، «اژدها رو بین این همه خونه پیدا کن؛ تنها ۱۰ درصد افراد موفق میشن»، «شربت زعفران و بیدمشک یک نوشیدنی عالی برای فصل بهار که تر و تازه‌تان میکند»، «تست هوش / عدد گم شده را در ۵ ثانیه پیدا کنید» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی

با این راهکارهای ساده‌ از چین و چروک دور لب جلوگیری کنید

به خاطر دوست دارم گفتن شوهر به همسرش، باید به ۱۰ جا جواب میدادم

داستانی که از حال عاشقان میگوید؛ آه صاحب درد را باشد اثر

اژدها رو بین این همه خونه پیدا کن؛ تنها ۱۰ درصد افراد موفق میشن

اگه زیاد سردرد میگیرید احتمالاً کمبود این ویتامینها را دارید

چگونه امتحانات نهایی را تک ماده کنیم؟

ناخنت چه شکلیه؟ / تست شخصیت شناسی

شربت زعفران و بیدمشک یک نوشیدنی عالی برای فصل بهار که تر و تازه‌تان میکند

تست هوش / عدد گم شده را در ۵ ثانیه پیدا کنید

دیگر خبرها

  • عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • ادامه تحصیل دانش آموز با نیاز ویژه قوچانی با ایثار معلم
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد