Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فخر الدین رضایی ظهر چهارشنبه در نشست بصیرتی- سیاسی رسانه‌ای افزود: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در بستر مجازی، می‌طلبد که رسانه‌ها با بکارگیری ظرفیت‌های تولید محور نقش مؤثری در رشد استان رقم بزنند.

رضایی فاصله گرفتن از خبرهای منفی را یک نیاز برای تحقق توسعه استان دانست و اظهار کرد: می‌طلبد که رسانه‌ها با کارکردهای تأثیر گذار خود انتقادات را به شکل صحیح نگاشته و بر خروجی رسانه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی خواستار جریان سازی رسانه‌ها با هدف توسعه و رشد استان شد و بیان کرد: همدلی و تعامل رسانه‌ای با نگارش حرفه‌ای و اصولی می‌تواند به ظرفیت سازی برای رفع مشکلات و طرح آن کمک کند.

وی با اشاره به اینکه تعدد رسانه باید ظرفیتی برای رشد استان باشد، گفت: با توجه به تعدد رسانه‌ها حضور تولیدات استان در جشنواره‌های کشوری باید فعالانه‌تر و پررنگ‌تر باشد.

رئیس بسیج رسانه استان به اجرای جشنواره بهار همدلی اشاره کرد و گفت: این جشنواره در محورهای مختلف برگزار شده و نفرات برتر تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست فرشاد رجایی به عنوان مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان بویراحمد معرفی شد.

وی سابقه فعالیت خبری در چندین خبرگزاری و سایت را داراست و دانش آموخته دانشکده صدا و سیمای تهران است.

کد خبر 5036832

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد توسعه پایدار چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس شیوع کرونا کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمزه لقمانی گفت: به مناسبت عید سعید فطر، تعداد پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

وی افزود: با دستور ریاست عالی سازمان اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

لقمانی گفت: حضرت آیت الله خامنه ای با عفو و یا تخفیف مجازات ۲ هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیروهای مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.

کد خبر 6079705

دیگر خبرها

  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ آب در آذربایجان غربی
  • فاز توسعه کارخانه سیمان دشتروم در اولویت تیم اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • جمع آوری بیش از ۱۶ میلیارد تومان زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد
  • احیای فرهنگ مستند سازی با برگزاری جشنواره پژواک | جشنواره پژواک؛ حرکت موفق و رو به رشد در عرصه مستندسازی رادیویی