Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هیرمند جهت احقاق حقوق کارگران و رفع مشکلات آن‌ها صبح امروز از شرکت «جهاد نصر کرمانشاه» در شهرستان هیرمند بازدید و بر پرداخت حقوق معوقه آنان تاکید کرد.

علی اکبریان در گفت‌وگو با میزان با اشاره به بازدید از شرکت «جهاد نصر کرمانشاه» در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در راستای حمایت از حقوق کارگران شرکت مذکور موضوع معوقات و مطالبات کارگران شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر پیگیری موضوع معوقات و مطالبات کارگران گفت: مقرر شد کلیه حقوق معوقه کارگران شرکت بزودی پرداخت شود و گزارش اقدامات انجام شده به دادستانی هیرمند نیز اعلام گردد.

بیشتر بخوانید: پرداخت حقوق معوق کارگران پروژه راهسازی اتوبان چهار خطه ایلام با ورود مدعی العموم

اکبریان همچنین از بازگشت و شروع به کار کارگران در این واحد تولیدی خبر دادو افزود: با پیگیری‌های دادستانی مقرر گردید کارگران این واحد تولیدی پس از قول مساعد برای دریافت مطالبات خوداز سوی مدیران شرکت، فعالیت دوباره خود را در این شرکت آغاز نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هیرمند احقاق حقوق کارگران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احقاق حقوق کارگران شهرستان هیرمند کارگران شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی

بیانکونری موظف به پرداخت نزدیک به 10 میلیون یورو به علاوه سود به رونالدو است.

طرفداری | مدیران یوونتوس، موظف به بازپرداخت پول به کریستیانو رونالدو هستند، چراکه وکلای این بازیکن اکنون پرونده حقوقی خود را علیه این باشگاه با پیروزی به پایان رسانده‌اند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس باید 19.5 میلیون یورویی را که به رونالدو از زمان حضورش در این باشگاه بابت دستمزد عقب افتاده تعلق دارد، پرداخت کند. این مبلغ مربوط به پرداخت‌های ماهانه‌ای است که در دوران قرنطینه توسط بانوی پیر به تعویق افتاده بود و ظاهراً این دستمزدهای معوقه هرگز به رونالدو پرداخت نشده بود.

کریستیانو رونالدو در این پرونده از خدمات وکلای برجسته‌ای همچون جان شحاته، امانوئله گواستالا و فابیو یودیکا بهره می‌برد و آنها نقش کلیدی در کسب پیروزی موکل خود در این پرونده داشتند. گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس هرگز بودجه‌ای را برای پرداخت این مبلغ در نظر نگرفته بود، چراکه آنها اساساً انتظار داشتند در این پرونده پیروز شوند.

پیش از این، پائولو دیبالا نیز به دلیل عدم دریافت دستمزدهای معوقه خود از یوونتوس به این باشگاه شکایت کرده بود تا بدین‌ترتیب رونالدو تنها بازیکنی نباشد که به این سرنوشت دچار شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • جشن بزرگ کارگری در میبد