Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 9 مهر 99) در جلسه علنی مجلس و در تذکری اظهار داشت:‌سؤال از رئیس‌جمهور از  سوی 196 نماینده امضا شده است و اگر آن را در دستور کار قرار می‌دادیم وی به مجلس و نمایندگان توهین نمی‌کرد که در صحن علنی حاضر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایندگان مجلس عصاره فضائل ملت هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌طبق قانون رئیس‌جمهور وقتی وزیر را به مجلس معرفی می‌کند باید در صحن علنی حاضر شود. ولی او این کار را نکرد. 

موسوی‌لارگانی خاطرنشان کرد: شان وجایگاه روسای قوا با یکدیگر یکسان است در حالیکه رئیس قوه قضائیه و رئیس قوه مقننه بین مردم حاضر می‌شوند و حتی اخیرا رئیسی به اردبیل سفر کرده و با مردم دیدار کرده و قالیباف هم به استان خوزستان رفته و در همه شهرستان‌های آن حاضر شد.

وی افزود:‌رئیس‌جمهور حتی حاضر نشده در جلسه مجلس که 280 نماینده در آن حاضر هستند و هفته‌ای سه جلسه علنی دارند حاضر شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌اگر خطری وجود دارد برای همه نمایندگان است. در حالی که پست و جایگاه نمایندگان همتراز وزرا است.

موسوی‌لارگانی گفت:‌رئیس‌جمهور اگر برای پاس به سؤالات نمایندگان مجلس در صحن حاضر نمی‌شود حداقل دعوت شود تا سؤالاتمان را جواب دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسوی لارگانی مجلس مجلس روحانی رؤسای قوا موسوی لارگانی موسوی لارگانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟

به گزارش تابناک، نشست علنی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (۲ اردیبهشت 1403)با حضور ۲۰۳ تن از نمایندگان آغاز و قرار شد:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز ارجاع از صحن علنی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سودا گری و سفته بازی و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی ‎در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان در مورد رسیدگی به طرح نظام قانون گذاری تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی و بررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار صحن علنی امروز قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها با این کار فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس
  • لایحه کمک امنیتی آمریکا به اوکراین و اسرائیل تصویب شد + جزئیات | این کمک باعث می شود اوکراینی های بیشتری کشته شوند