Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی دکتر رضا شاهین‌فر، رئیس سابق جهاددانشگاهی خراسان شمالی، سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت پژوهشگاه ابن سینا شد.

به گزارش ایسنا، طی حکمی از سوی دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی کشور، دکتررضا شاهین فر به عنوان سرپرست مرکز رشد فناوری سلامت این سینا منصوب شد.

دکتر رضا شاهین فر، دارای دکترای تخصصی بهداشت مواد غذایی دانشگاه فردوسی مشهد بوده و از سال ۸۳ تا سال ۹۵ به عنوان رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی و از سال ۸۷ تا ۹۵ به عنوان رئیس مرکز رشد واحدهای فناور جهاددانشگاهی شعبه بجنورد خدمت کرده است وی همچنین از سال ۹۶ تا سال ۹۷ مجدد ریاست جهاددانشگاهی خراسان شمالی را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت های پژوهشگاه ابن‌سینا بر ابعاد مختلف باروری، مانند ایمونولوژی، ژنتیک، عفونت‌ها و غدد تولیدمثل و جنبه های اخلاقی و حقوقی باروری متمرکز است و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا از جمله مراکز زیرمجموعه این پژوهشگاه است همچنین این مرکز در سال‌های اخیر دستاوردهایی چشمگیر در زمینه‌های نوین، همانند سلول‌های بنیادی و بیوتکنولوژی دامی داشته است.

هدف از تأسیس  مرکز رشد فناوری سلامت ابن سینا توسعۀ حرفه های جدید و حمایت از کارآفرینانی است که در قالب واحدهای نوپا در زمینه های تخصصی بیوتکنولوژی تولید مثل، آنتی‌بادی منوکلونال و نانوتکنولوژی زیستی فعالیت می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی خراسان شمالي جهاددانشگاهی خراسان شمالی مرکز رشد فناوری سلامت ابن سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا هشتم فروردین ماه٬ ۶۱۷ نفر بر اثر سوانح رانندگی در جاده‌های استان مصدوم شدند. - اخبار استانها -

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی سال 1403 تا هشتم فروردین٬ آمار کل مراجعین به اورژانس بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی استان   30296 نفر است.

وی افزود: آمار مراجعین بیماران سرپایی 25214 نفر ٬ آمار مراجعین بیماران بستری 5082 نفر  و تعداد بیماران بستری جدید در بخش‌های ویژه  235 نفر است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه تعداد اعمال جراحی اورژانسی انجام شده در بیمارستان‌های استان 303 نفر بوده است گفت: تعداد موارد مصدومین ترومایی مراجعه کننده به اورژانس  1639نفر است.

شاهین‌فر با اشاره به تعداد مصذومان حوادث ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در ایام تعطیلات نوروزی تصریح کرد: تعداد مصدومین ترافیکی آورده شده توسط 115  به بیمارستان‌های استان 396  نفر بوده است.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ترافیکی آورده شده توسط سایر روش‌های انتقال (بجز 115)  نیز 221 نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: متاسفانه در تصادفات در این ایام نیز 12 نفر بر اثر حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • ۱۰ توصیه رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برای جهش تولید
  • آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • انیمیشن «آوای ابرها» قصه کودکان مظلوم غزه/ کودکانی که نمی‌میرند
  • ۲۲ مرکز متخلف فرآورده های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • پلمب ۲۲ مرکز متخلف در نظارت‌های دامپزشکی خراسان رضوی
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • بیش از ۱۳۰۰۰ خدمت و مراقبت بهداشتی در تعطیلات نوروزی خراسان شمالی ارائه شد
  • سامانه جدید بارشی چهارشنبه به خراسان شمالی می‌رسد