Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@12:35:29 GMT

8 کشته و مصدوم در دو تصادف جاده‌ای

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۶۵۳۳

8 کشته و مصدوم در دو تصادف جاده‌ای

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین پلیس راه از وقوع یک فقره ‌تصادف جرحی در استان کرمان خبر داد و گفت: در ساعت 3:25 امروز در محور انار در استان کرمان یک دستگاه تریلی بنز با مینی‌بوس بنز برخورد کرد.

جانشین پلیس راه تصریح کرد: در این حادثه تصادف که به علت عدم توجه به جلو از سوی راننده تریلی بنز به وقوع پیوست 4 نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شرافتی از وقوع حادثه تصادف فوتی در محور یاسوج ـ اصفهان خبر داد و گفت: در این حادثه که در ساعت 17:25 روز گذشته رخ داد، یک دستگاه سواری پژو 405 با کامیون کشنده اسکانیا برخورد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه تصادف فوتی که به علت تجاوز به چپ از سوی راننده پژو405 حادث شد، منجر به جان باختن دو نفر و مجروحیت دو نفر دیگر شد.

جانشین پلیس راه گفت: عدم توجه به جلو، سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی مناسب از جمله مواردی است که 80 درصد تصادفات جاده‌ای را به وجود می‌آورند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پلیس راه تصادف حادثه کشته تصادف جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق

دو تصادف خونین در محور دامغان - جندق ۱۴ کشته و زخمی برجا گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، در یکی از این حوادث تلخ بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری 9 نفر کشته و یک کودک پنج ساله زخمی شدند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در این خصوص، گفت: در پی حادثه برخورد 2 دستگاه خودرو سواری شامل یک دستگاه پژو و یک دستگاه هیوندای 9 نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

پژمان قراییان، بیان کرد: در پی اعلام حادثه در ساعت حوالی 8 و 23 دقیقه صبح امروز نهم فروردین‌ماه که در 40 کیلومتر بعد از معلمان رخ داد، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 سرکویر، فرات و یزدان آباد دامغان به محل حادثه اعزام و بالگرد امداد هوایی نیز به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه که همراه با آتش گرفتن خودروها بود یک ست نجات هلال احمر و آتش‌نشانی نیز در محل حضور پیدا کردند و به عملیات امدادی پرداختند، اما متأسفانه با توجه به نوع و شدت حادثه متاسفانه 9 نفر در حادثه جان‌باختند و یک نفر نیز مصدوم شد.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، عنوان کرد: تنها مصدوم این سانحه یک پسر بچه حدود پنج ساله است که با بالگرد به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شد.

قراییان گفت: همزمان با این حادثه یک دستگاه خودروی پژوی دیگر نیز از جاده منحرف شد که چهار سرنشین آن درمان در محل شدند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • وقوع ۳۹ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۵ کشته و مصدوم در تصادف دو خودرو در گنبدکاووس