Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه ماهشهر گفت: هر چه جلسه برای تقویت فرهنگ برگزار کنیم کم است و باید نقاط ضعف را بررسی و شناسایی کنیم و ضعف‌ها را به حداقل برسانیم.

او افزود: دشمن برای متلاشی کردن هسته اصلی خانواده با انواع و اقسام هجمه‌های فرهنگی و هنری، دختران و زنان را مورد هجوم قرار می‌دهد و مسبب اصلی بسیاری از طلاق‌ها و دعوا‌های خانوادگی دوری از خداوند متعال و نزدیک شدن به شیطان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید احمد محفوظیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر نیز بر اجرایی شدن مصوبات جلسه قبل تاکید و موضوع جلسه را قرائت کرد.

بیرانوند نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر علت تشکیل این جلسه را اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی دانست و گفت: دشمنان روزنه و نفوذ ضربه زدن به اسلام را از طریق تضعیف حجاب و عفاف می‌دانند و هزینه‌های فراوانی در این مسیر می‌کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هجمه های فرهنگی بنیان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هشتصد و شانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور سه‌شنبه ۲۸ اسفند با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

رونمایی از گزارش مصرف فرهنگی خانوار درسال ۱۴۰۱، ابعاد برنامه هفتم توسعه، عفاف و حجاب، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم،برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان و الزامات فرهنگی تحقق جهش تولید با مشارکت مردم و همچنین برنامه‌های نمایشگاه کتاب در دستور کار این جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور قرار داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • پیوست فرهنگی شعار سال در پارلمان فرهنگی تصویب شد
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند