Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اکبر احمدپور در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 9 مهر 99) اظهار داشت: بدون تردید ظهور انقلاب اسلامی در جهان معاصر که با تکیه بر اندیشه‌های ناب اسلامی و بهره‌گیری از سیره اهل بیت و نیز هدایت‌های بی‌بدیل و منحصر به فرد معمار کبیر انقلاب اسلامی در کنار یکپارچگی و مقاومت مردم بزرگترین هدیه الهی به مردم شریف ایران و مستضعفان جهان بود که به آنان ارزانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خواف در مجلس گفت: ‌انقلابی که در عصر غربت ‌دین و سرگشتگی بشریت از هجمه مکتب‌های پوشالی و ایسم‌های اغوا کننده و پرهیاهو شعله امید را در دل مردم برافروخت و افق جدیدی را فرا روی جهانیان گشود و امروز با عبور از همه طوفان‌ها و فراز و فرودها  در سایه اندیشه‌های والا و راهبری‌های بی‌مانند حکیم انقلاب تبدیل به درخت تناور و ریشه‌داری شده که می‌تواند تکیه گاه ملت‌های آزاده جهان قرار گیرد و الهام بخش آنان باشد و مشتاقان خویش را از آثار و برکات خود برخوردار سازد.

وی افزود: هر چند مجلس در سخنان حکیمانه حضرت امام (ره) در راس امور نام گرفت و مقام معظم رهبری نیز این مجلس را مجلس امید و انتظار نامیدند اما تحقق این امر مستلزم بایسته‌هایی است که باید مجلس انقلابی در خود پدید آورد که از جمله آن می‌توان به پرهیز از بخشی‌نگری و جز اندیشی و داشتن نگاهی جامع و فراگیر نسبت به همه مناطق اشاره کرد.

احمد‌پور خاطرنشان کرد:‌تلاش جهادگونه و مستمر و استفاده از همه فرصت‌ها، اتقان و استحکام در اظهار نظرها و طرح‌ها، اولویت‌ گذاری در تصمیم‌گیری‌ها، آسیب شناسی بخش نظارتی مجلس و دیگر نهادهای نظارتی، ترجیح دادن منافع ملی بر منافع فردی‌گروهی و قومی، توجه به اصول و ریشه‌ها و نه سرگردم شدن در فروع و شافع‌ها و .. از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود.

وی اظهار داشت: شرکت‌های معدنی در حوزه انتخابیه من برخلاف نص قانون و اخلاق خریدهای خود را از منطقه انجام نمی‌دهند گردش مالی آنها در بانک‌های محلی نیست و همچنین یک درصد آلایندگی و 15 درصد حقوق دولتی هم که باید در اختیار منطقه قرار گیرد تا در تقویت زیرساخت‌ها هزینه شود به افسانه تبدیل شده است و آنان همه تعهدات خود را در چند سبد غذایی خلاصه کردند.

نماینده مردم خواف در مجلس افزود:همچنین معادن سنگان از دادن خوراک به مجموعه‌های فولادی استان حتی رشتخوار که در جوار خواف است به لطایف الحیل سر باز می‌زند اما در عین حال مجوز تامین خوراک سنگ آهن برای مجتمع‌های فولادی در استان‌های دوردست با همه بعد مسافت و هزینه‌های سنگین و سرسام آور آن صادر می‌شود و این جز با تبعیض آشکار و ظلم مضاعف چیز دیگری نسبت به منطقه نیست.

احمد‌پور در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه خود به ویژه در حوزه راه از مسئولان خواستار رفع مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم خواف در مجلس نطق میان دستور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ انتظاری افزود: به منظور اجرای قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع، از ابتدای اردیبهشت مقدار سوخت اختصاص یافته به تاسیسات گاز مایع بر اساس ایجاد تراکنش فروش گاز مایع به مشتری خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با اشاره به این که در حال حاضر هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع گاز مایع وجود ندارد اضافه کرد: در حال حاضر سهمیه ماهیانه خانوار‌های فاقد گاز طبیعی ۴۴ کیلوگرم گاز مایع است که هیچ تغییری نسبت به سال گذشته ندارد.

انتظاری بیان کرد: با تعامل و همکاری که بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با تاسیسات گاز مایع استان وجود دارد، علاوه بر تامین و توزیع مطلوب گاز مایع به مصرف کنندگان، قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع هم به نحو مطلوب اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر
  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟