Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: نتیجه سازش، گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی در تداوم کودک‌کشی است و خون شهدای مقاومت خط بطلانی است بر این سازش خفت‌بار.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علی شمخانی» روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر به مناسبت سالروز انتفاضه دوم و روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطینی و با اشاره به آیه «بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ» نوشت: در بیستمین سالروز شهادت کودک فلسطینی محمد الدوره حکام سازش‌کار با رژیم کودک‌کش صهیونیستی چه پاسخی به جهان اسلام و مردم ستمدیده فلسطین دارند؟

دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: نتیجه سازش، گستاخی بیشتر این رژیم در تداوم کودک‌کشی است و خون شهدای مقاومت خط بطلانی است بر این سازش خفت‌بار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شمخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضمحلال رژیم کودک‌کش صهیونیستی نزدیک است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به موفقیت عملیات وعده صادق گفت: تمام ادعاهای دشمن درباره گنبد آهنین نابود شد و نشان داد که رژیم کودک‌کش صهیونیستی ضربه‌پذیر است و به زودی ملت‌های مستضعف و ارتش‌های جهان شاهد اضمحلال این رژیم جعلی خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در مراسم رژه روز ارتش در شهر رشت، اظهار کرد: بیست و نهم فروردین یادآور جهاد همه‌جانبه نیروهای مسلح ایران اسلامی است و این روز ما را به یاد فداکاری جوانان و دلیرمردانی می‌اندازد که برای حراست از مرز و بوم این سرزمین، ایثار و از خود گذشتگی کردند.

وی با بیان اینکه ایمان و روحیه بالای جهاد و ایثار در راه دفاع از ارزش‌های والای توحیدی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ایران است، افزود: هیچ یک از ارتش‌های دنیا از این ویژگی‌ها برخوردار نیستند چراکه آنان فقط تکیه بر توان نظامی و تکنولوژی دارند اما بزرگترین پشتوانه ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ما، ایمان و اعتقاد و باور به راهی است که در آن قرار داریم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ارتش پوشالی رژیم کودک‌کش اسرائیل در برابر قدرت نظامی برگرفته از ایمان ملت ایران شکست خورد، خاطرنشان کرد: ایالات متحده با همه هیمنه پوشالی‌اش اعلام کرد که با جمهوری اسلامی وارد کارزار جنگ نخواهیم شد و این اعتراف‌شان نشان‌دهنده برتری و قدرت نیروهای مسلح ایران است.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: اگرچه امپراطوری رسانه غرب در تلاش است که ایالات متحده، اروپا و اسرائیل جعلی را به عنوان قدرت‌هایی که حرف اول را در معادلات نظامی دنیا می‌زنند معرفی کند اما ایرانِ اسلامی این نگرش را باطل کرد و به اذعان بسیاری از کارشناسان اهل ایمان و توحید، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما جز برترین‌های دنیا هستند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ارتشی قدرتمند دارد و نیروهای جوان ما توانسته‌اند جمهوری اسلامی را در همه عرصه‌های نظامی به پیشرفت‌ها و رده‌های بالا برسانند، گفت: تمام ادعاهای دشمن درباره گنبد آهنین نابود شد و نشان داد که رژیم کودک‌کش صهیونیستی ضربه‌پذیر است و به زودی ملت‌های مستضعف و ارتش‌های جهان شاهد اضمحلال این رژیم جعلی خواهند بود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران در کنار همه مستضعفان جهان ایستاده است، افزود: ما در مقابلِ چشمان ایالات متحده، نفت و مواد سوختی را به ونزوئلا و لبنان رساندیم و هیچ‌کس در دنیا نتوانست در برابرمان بایستد و این موفقیت‌ها در سایه ایمان ملت ایران و نیروهای مسلح و در رأس آن رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست آمده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ایالات متحده امروز باید در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی تعظیم کند، اظهار کرد: ملت ایران با تکیه بر ایمان خود بعثتی عظیم را از سال ۵۷ در تاریخ بشر رقم زدند و این بعثت عظیم یعنی انقلاب اسلامی، تمام معادلات سیاسی و اقتصادی و نظامی دنیا را دچار تغییر و تحول خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تا امروز هیچ کشوری جرأت پرتاب گلوله‌ای به سرزمین‌های آنان را نداشت اما جمهوری اسلامی با قدرت به همه سازمان‌های جهانی اعلام کرد که برای تنبیه می‌زنم و زد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وعده‌های صادق الهی گفت: خداوند متعال وعده داد ملتی که در راه رضای او در راستای حمایت از ملت‌های مستضعف به پا خیزد خداوند آن ملت را یاری خواهد کرد و خداوند به وعده‌اش عمل کرد.

کد خبر 745540

دیگر خبرها

  • اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه
  • «وعده صادق» یک هشدار بود/پاسخ قوی ایران در صورت گستاخی اسراییل
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • استمرار و تداوم راهپیمایی جمعه‌های خشم
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • روز۱۹۵ طوفان‌الاقصی|۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • تداوم شیرین کامی مردم از عملیات وعده صادق
  • اضمحلال رژیم کودک‌کش صهیونیستی نزدیک است
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم