Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی نوروزی، کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس که متولد ۱۳۶۴ بود، ۵ سال پیش (۹ مهر ۱۳۹۴) در تهران درگذشت تا شوک بزرگی به فوتبالی‌ها و آحاد جامعه وارد شود.

نوروزی  ۹ مهر ۱۳۹۴ روز پنجشنبه ساعت ۴ صبح بر اثر ایست قلبی درگذشت.

پس از مراسم تشییع جنازه نوروزی که روز جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ در ورزشگاه آزادی برگزار شد پیکر او به زادگاهش منتقل و در روستای کپورچال بابل به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم نوروزی سابقه کاپیتانی در پرسپولیس را داشت و در نفت تهران نیز بازی کرد.

باشگاه پرسپولیس پس از درگذشت او شماره ۲۴ سرخ ها را بایگانی کرد و تا ۴۰ روز پس از درگذشت این بازیکن، تیم پرسپولیس پیراهن مشکی پوشید.

پس از مرگ او، هواداران پرسپولیس در هر بازی هادی نوروزی را در دقیقه ۲۴ تشویق می‌کنند و یاد او را گرامی می‌دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس هادی نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت هواداران را نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران گفت: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.
فراز کمالوند با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد افزود: امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.
فردا باید سکو‌ها مانند بازی با سپاهان پر شود تا بازیکنان انگیزه مضاعفی برای بازی در برابر حریف داشته باشند.
وی گفت: کار برای ماندن مشکل شده، اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.
امیدوارم بازیکنان ما اکنون بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیدند و وظیفه دارند برای این مردم سخت تلاش کنند و شبانه روزی کار کردیم ولی نقاط ضعف زیاد بوده و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده بهتر شویم.
قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز در این نشست خبری شرکت نکرد.
تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

دیگر خبرها

  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود