Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج شهین‌باهر اظهار داشت: در سه سال اخیر موفق به احداث و بهره‌برداری از چهار ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر شدیم که نسبت به سال‌های گذشته افزایش ۲۵ درصدی داشته است.

او اضافه کرد: در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب تنها ۱۹ ایستگاه آتش‌نشانی در شهر وجود داشت که در دو سه سال اخیر موفق به احداث چهار ایستگاه دیگر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز با اشاره به بهره‌برداری غیرحضوری از ایستگاه جدید آتش‌نشانی طرح کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و عمل به پروتکل‌های بهداشتی ارائه شده از سوی ستاد استانی کرونا، ایستگاه ۲۲ آتش‌نشانی تبریز به صورت غیرحضوری در صحن علنی شورای شهر به بهره برداری رسید.

او ایثار و فداکاری آتش‌نشانان در تأمین سلامت و امنیت شهروندان را شایسته قدردانی دانست و گفت: مجاهدت‌های آتش‌نشانان در تأمین سلامت و ایمنی شهروندان که گاهاً منجر به فوت یا آسیب جدی به این قشر خادم شهر می‌شود، شایسته قدردانی بوده و بر خود وظیفه می‌دانم به عنوان شهردار تبریز از زحمات و تلاش‌های فرماندهان و مجموعه آتش‌نشانی قدردانی کنم.

کد خبر 5036965

منبع: مهر

کلیدواژه: ایستگاه آتش نشانی شهرداری تبریز تبریز چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس شیوع کرونا کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فرشاد مقیمی با بیان این مطلب، گفت: طی سال ۱۴۰۲ از طریق راه اندازی مجدد تعداد ۱۴۴۰ واحد صنعتی راکد برای ۲۸۶۱۴ نفر اشتغال ایجاد شده است. همچنین برای سال ۱۴۰۳ نیز بازفعال سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد برنامه ریزی و هدف‌گذاری شده است.

وی، در خصوص برنامه ارتقای ظرفیت واحد‌هایی که زیر ظرفیت خود کار می‌کنند، تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید در ۲۷۵۵ واحد به بهره برداری رسیده فعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اشتغال ۱۳ هزار و ۷۷۰ نفر طی سال ۱۴۰۲ محقق شد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزایش ظرفیت تولید ۳۲۱۵ واحد صنعتی فعال زیر ظرفیت را از جمله برنامه‌های سال ۱۴۰۳ عنوان کرد که با اهتمام ویژه‌ای در دستور کار قرار می‌گیرد.

مقیمی در ادامه تصریح کرد: نوسازی و بازسازی ۳۰۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز طی سال ۱۴۰۳ در دستور کار است.

وی گفت: همچنین ۲۲۹۰ طرح صنعتی جدید طی سال ۱۴۰۲ با اشتغال بالغ بر ۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مورد بهره برداری قرار گرفت و واحد‌های بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بیش از ۵۲ هزار واحد و اشتغال حدود یک میلیون و یکصد هزار نفر ارتقا یافت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطر نشان کرد: از محل احیای ۱۴۴۰ واحد راکد با اشتغال ۲۸ هزار و ۶۱۴ نفر، افزایش ظرفیت ۲۷۵۵ واحد با اشتغال ۱۳ هزار و ۷۷۰ نفر و بهره برداری از ۲۲۹۰ طرح جدید با اشتغال بیش از ۴۰ هزار نفر در مجموع برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور اشتغالزایی به وجود آمده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۰ درصدی سفرها در استان
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • افزایش ۱۷ درصدی بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی + فیلم
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • ۱۴۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از 147 طرح کشاورزی در سال جهش تولید
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲