Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین پور گفت: در چهاردهمین هفته اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم امام جماعت مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد توسط مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار تجلیل شد.

«محمدتقی حسین پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در چهاردهمین هفته اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم امام جماعت مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد توسط مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد ادامه داد: طرح ملی سه شنبه های تکریم از ابتدای دهه کرامت در این کانون آغاز شده و تاکنون از 13 خانواده شهید تجلیل شده است.

 

وی ابراز کرد: این برنامه معنوی روزهای سه شنبه هر هفته با حضور هیئت امنا، بسیج و امام جماعت مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد انجام می شود.

 

حسین پور گفت: در چهاردهمین هفته از اجرای این رویداد ملی امام جماعت مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد با حضور جمعی از اعضای کانون مورد تکریم قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد ادامه داد: طرح ملی سه شنبه های تکریم به شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، چهره ‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و … در عرصه‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله می‌پردازد.

 

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ملی تقویت سرمایه ‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌ سازی و جریان ‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد عنوان شده است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم دیدار با خانواده شهید طرح ملی سه شنبه های تکریم شهرک منظریه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد

اکبر ایازی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: بودجه فرهنگی شهرداری در پارسال، ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این بودجه در امسال ۲۶ میلیارد تومان و در ۱۲ سرفصل خواهد بود، که این رقم نسبت به پارسال دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید

اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرکرد محله‌محور می‌شود

وی افزود: یک بودجه پنج میلیاردی جداگانه هم برای ساخت فرهنگ سرا با اولویت ساخت در منظریه، ناحیه غرب و خیابان ملت اختصاص داده شد که در مجموع ۳۱ میلیارد بودجه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

ایازی ادامه داد: اتفاقات خوبی برای در حوزه فرهنگی با وجود شهردار جدید افتاد که دلیل آن نگاه خوب به مباحث فرهنگی شهر بود.
منبع: ایمنا

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • شهرک دامپروری در غرب شهرکرد احداث می‌شود
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد