Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@13:33:30 GMT

تیراندازی در فلوریدا یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۶۹۶۳

ساعت24-در یک حادثه تیراندازی در مقابل انبار شرکت بزرگ «آمازون» در ایالت فلوریدا آمریکا یک زن جان خود را از دست داد و یک مرد نیز زخمی شد.

 در حادثه تیراندازی مرگبار در مرکز انبار شرکت «آمازون» در «جکسونویل» ایالت فلوریدا، یک زن جان خود را از دست داد و یک مرد نیز به دلیل جراحات وارده در بیمارستان بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری آسوشیتدپرس در این خصوص گزارش کرد، دفتر کلانتری جکسونویل سه‌شنبه شب به وقت محلی (اوایل امروز چهارشنبه به وقت تهران) تماسی را درباره وقوع حادثه تیراندازی دریافت کرد و معاونان کلانتری جسد یک زن را در محل حادثه پیدا و یک مرد زخمی را نیز به بیمارستان منتقل کردند.

بنا به گفته پلیس محلی، صحنه حادثه به ایمنی کامل بازگشته است و ظاهراً قضیه تیراندازی به پایان رسیده است.

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که مرد و زنی که در این حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند از کارکنان شرکت آمازون بودند.

در این گزارش اطلاعاتی درباره هویت عامل مسلح این حادثه منتشر نشده است و تنها پلیس جکسونویل اعلام کرد که تحقیقات در اینباره ادامه دارد.

در ماه ژوئن (تیرماه ۹۹) در یک حادثه تیراندازی هدفمند در مقابل انبار شرکت آمازون، یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر نیز جان خود را از دست دادند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود که در برخی موارد تعدادی جان خود را از دست می‌دهند و تعدادی نیز زخمی می‌شوند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره نیز حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور نیست.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جان خود را از دست حادثه تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر

سید محمد صابری گفت: بر اثر برخورد پراید و لیفان که ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ در رابر نرسیده به گردنه اسکر رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی، یک مرد ۶۱ ساله جان خود را از دست داد. 

رئیس اورژانس کرمان با اشاره به اعزام ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه بیان داشت: مصدومان حادثه بعد از دریافت اقدامات درمانی به بیمارستان خاتم الانبیا بافت منتقل شدند.

او تصریح کرد: مصدومان این حادثه، شامل: ۳ مرد با رده سنی ۲۶ تا ۴۲ سال با حال عمومی مساعد و ۲ زن ۳۰ و ۵۴ ساله که حال خانم ۳۰ ساله وخیم گزارش شده است و یک کودک پسر ۱۱ ساله با حال عمومی مساعد می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۲ جوان در تیراندازی آرامستان یاسوج هولناک است
  • دادگاه عالی اروپا آمازون را محکوم کرد/ تشدید قانون خدمات دیجیتال
  • تصادف شدید دو خودرو در فلوریدا
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • ۹ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در ولایت فراه
  • اختلافات خانوادگی علت قتل در کرمانشاه
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • ۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند