Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@14:15:03 GMT

خدمات‌رسانی یک آتش‌نشانی شهری به ۴۶ روستا

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۶۹۶۵

خدمات‌رسانی یک آتش‌نشانی شهری به ۴۶ روستا

شهردار گل تپه گفت: آتش‌نشانی شهرداری این شهر نزدیک به دو دهه است که با چهار نفر نیرو و یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به کلیه روستاهای بخش گل تپه شامل ۴۶ روستا خدمات رسانی دارد.

به گزارش ایمنا، جواد دوستی اظهار کرد: بخش گل تپه یکی از محروم‌ترین مناطق استان همدان است بر همین اساس باید با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال نیروهای واحد آتش نشانی شهرداری گل‌تپه بیش از ۴۰ مورد مأموریت اطفا حریق انجام داده اند که این موارد شامل آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری، انبار ذخیره علوفه، محصولات کشاورزی و همچنین مراتع بوده که در همه مأموریت‌ها توانسته با حضور به موقع برای اطفا حریق اقدام کنند.

شهردار گل تپه با قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروهای آتش نشانی ادامه داد: آتش‌نشانی شهرداری گل تپه نزدیک به دو دهه است که با چهار نفر نیرو و یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی کلیه روستاهای بخش را پوشش داده که این امر باعث فرسودگی خودروی آتش‌نشانی شده و دیگر قادر به ارائه خدمت در این سطح نیستیم.

دوستی با درخواست از مسئولان شهرستان و استان برای حمایت اقتصادی این شهرداری گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک مدیران استان و شهرستان یک دستگاه خودروی اطفا حریق به واحد آتش نشانی اضافه کنیم.

وی ادامه داد: در شهر گل تپه تنها یک واحد آتش نشانی متعلق به شهرداری گل تپه فعالیت دارد و در سال‌های اخیر دهیاری مرکز دهستان‌های علیصدر و قهورد علیا نیز واحد آتش‌نشانی فعال شده است.

شهردار گل تپه اظهار کرد: واحد آتش نشانی شهردار گل تپه با چهار نفر پرسنل و یک دستگاه خودروی سنگین آتش‌نشانی به صورت شبانه روزی علاوه بر اینکه تمامی اتفاقات و حوادث شهر گل تپه را پوشش می‌دهد، همواره و از بدو تأسیس به کلیه روستاهای بخش گل تپه شامل ۴۶ روستا خدمات رسانی دارد.

منبع: ایسنا

کد خبر 447244

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری مدیران شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی شهردار یک دستگاه خودروی واحد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از افزایش محدوده سرویس دهی ناوگان حمل ونقل مسافر درون شهری به همشهریان در خیابان‌های پیروزی، ظفر، ۲۲ بهمن و همچنین شهرک بسیجیان (معصومیه پایین) خبر داد.

حسینی افزود: برای افزایش سطح کیفی و کمی خدمات به مسافرین، این امکان فراهم شده است تا از ابتدای اردیبهشت امسال، همشهریان مناطق مذکور برای سفر به مرکز شهر از سرویس دهی ناوگان حمل و نقل مسافر درون شهری شهرداری بهره‌مند شوند.

وی گفت: مسیر فعالیت ناوگان مذکور که با مینی بوس انجام خواهد شد با سرفاصله هر یک ساعت از مبدأ میدان ابوذر به سمت میدان قدس، خیابان قدس، خیابان ۲۲ بهمن، پیروزی، ظفر و بالعکس و مسیر بعدی از میدان ابوذر به سمت خیابان آیت الله طالقانی، بلوار شهدای عبادی، خیابان زاگرس، شهرک بسیجیان و بالعکس خواهد بود.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند افزود: اختصاص ناوگان در خطوط، بر اساس سرانه جابجایی مسافر در هر مسیر انجام می‌شود و در صورت افزایش سرانه جابجایی مسافر، امکان افزایش ناوگان در مسیر‌ها وجود خواهد داشت.


حسینی از شهروندان خواست برای برنامه ریزی‌های بهتر در حوزه حمل و نقل مسافر درون شهری، از کارت بلیط شهروندی در ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوسرانی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک