Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

خسرو نقیبی فیلمنامه‌نویس و منتقد سینما در گفتگو با ما از ساخت فیلم سینمایی «یک غزل شبانه» با همکاری راما قویدل خبر داد و گفت: سال گذشته فیلمنامه‌ای را با نام «یک غزل شبانه» با همکاری راما قویدل کار کردیم که پایانش همزمان شد با ساخت سریال « ایل‌دا » به کارگردانی راما قویدل، به همین دلیل ساخت این فیلم به تعویق افتاد، حالا با توجه به اینکه فیلمبرداری سریال «ایل‌دا» تمام شده است و الان نیز در حال پخش است، فکر می‌کنم پروژه آماده ساخت باشد و احتمالا بازنویسی پایانی را انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «یک غزل شبانه» یک نوآر خیابانی است و در یک شب تا صبح در شهر تهران می‌گذرد و شاید پیشنهاد تازه‌ای در سبک و ژانر به سینمای اجتماعی مرسوم باشد.

نویسنده فیلم «پل چوبی» همچنین از پروژه دیگر خود با نام موقت «ماه» به کارگردانی مهدی کرم‌پور خبر داد و توضیح داد: در چندماه اخیر به همراه مهدی کرم‌پور روی پروژه سینمایی جدیدش کار می‌کنیم که نام آن «ماه» است البته شاید این نام تغییر کند.

او درباره‌ دیگر فعالیت های این روزهایش نیز گفت: در حال کار روی پروژه‌ تازه‌ سیاوش اسعدی هستیم. از چندسال قبل قرار بود با توجه به علاقه‌های مشتر‌کمان روی فیلمنامه‌ای کار کنیم که حالا فرصت آن به وجود آمده است.

به گفته وی، این فیلمنامه یک داستان روز است از جنس عاشقانه‌هایی که هم وی و هم اسعدی در طول این سال‌ها روی آن‌ها کار کرده‌اند.

نقیبی با بیان اینکه این روزها فضای سینما کمی راکدتر از گذشته شده است و سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند روی سریال‌های خانگی کار کنند، عنوان کرد: مشغول کار روی دو قصه سریال خانگی هستم ولی فعلا هیچ کدام قطعی نیست، اما نام یکی از آن‌ها «دنا» است که بهرام رادان تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد و فعلا درحال مذاکره با سرمایه‌گذاران هستیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی ایل دا سینما بهرام رادان بهرام رادان منتقد سینما سریال شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | تغییر چهره ترسناک مریلا زارعی

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با انتشار قسمت دیگری از سریال افعی تهران و رونمایی از گریم و نقش متفاوت مریلا زارعی در این سریال، تغییر چهره این بازیگر در میان کاربران واکنش برانگیز شد. پیمان معادی نیز در جدیدترین پست اینستاگرامش با انتشار تصاویری از پشت صحنه این سریال درباره همکاری با مریلا زارعی نوشت:

«سومین همکاری من با مریلا زارعی بعد از دو تجربه فوق العاده درباره الی و جدایی نادر از سیمین. هر بار از همکاری با این بازیگر فوق‌العاده و این انسان شریف به وجد می‌آم و لذت واقعی بازیگری رو می‌چشم.»

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • ۶ هزار مسکن روستایی در استان ایلام ساخته شده
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • اعلام برندگان بهترین فیلمنامه‌های سال انجمن نویسندگان آمریکا
  • از رکورد شکنی بهرام افشاری تا دختر کشی نادرفلاح در شهرزاد
  • تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی
  • معرفی بهترین فیلمنامه‌های سال/«داستان آمریکایی» و «جانشینی» بردند
  • «سال گربه» و یک بهرام افشاری متفاوت
  • میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از ۱۰ نمایش/ رکوردشکنی بهرام افشاری
  • از اظهارات دارا حیایی درباره پدرش تا پخش یک سریال جدید
  • عکس | تغییر چهره ترسناک مریلا زارعی