Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌محمدی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌ها به لحاظ ذهنی به جایی رسیده‌اند که با هر نتیجه‌ای عقب هم باشند می‌توانند جبران کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:

ابتدا برای سرمربی تیم پاختاکور  آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر بیماری کرونا را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب سالگرد وفات هادی نوروزی است که مجددا به خانواده او تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش شاد باشد. بازیکنان پرسپولیس الهام زیادی از او گرفتند و  بعد از وفاتش انگیزه زیادی به تیم داده است.

وی افزود:

ما بازی حساسی داریم. با سختی زیادی به این مرحله رسیدیم و حاضر نیستیم از این مرحله راحت بگذریم. در گروه خیلی سختی قرار داشتیم و از طرفی هم السد که یکی از بهترین تیم‌های این دوره را شکست دادیم. انرژی زیادی برای آن بازی صرف کردیم اما انگیزه‌های ما برای این بازی چندین‌ برابر شده است و از نظر روحی و روانی آماده انجام دیدار با پاختاکور هستیم. مقابل تیمی به میدان می‌رویم که یک روز بیشتر از ما بازی کرده و از نظر فیزیکی در شرایط خوبی است و فوتبال ماشینی انجام می‌دهد. مطمئناً بازی راحتی برای ما نخواهد بود. باید انرژی بیشتری نسبت به بازی‌های قبل صرف کنیم تا پیروز بازی باشیم. باید خوب مبارزه کنیم و بجنگیم تا پاختاکور را ببریم و از این مرحله هم عبور کنیم.

«پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و در برخی مسابقات با یک گل به برتری رسیده، به نظر شما آیا در این مسابقه اگر گل اول را به ثمر برسانید کار برای حریف سخت خواهد شد؟» گل‌محمدی در واکنش به طرح این سوال گفت:

فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. ممکن است ما در شروع بازی گل بزنیم یا گل بخوریم. تجربه گل خوردن را هم قبلاً داشتیم، در لیگ قهرمانان نبوده ولی در لیگ ایران ما ۱۰ نفره بودیم، گل خوردیم و با اختلاف دو گل هم عقب افتادیم ولی در نهایت توانستیم بازی را با سه گل ببریم. بچه‌ها به لحاظ ذهنی به جایی رسیده‌اند که با هر نتیجه‌ای عقب هم باشند می‌توانند جبران کنند. درست است تجربه این موضوع را در لیگ قهرمانان نداشتیم اما بازیکنان ما قبلا این مسئله را ثابت کردند. از نظر ذهنی باید آمادگی هر اتفاقی را داشته باشیم و واکنش‌های خوبی نشان دهیم و نتیجه را برگردانیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه پاختاکور از نظر فیزیکی آماده و در دیدارهای قبلی مقابل پرسپولیس برنده شده و با این وضعیت می‌تواند این تیم را شکست دهند، عنوان کرد:

مسائل فیزیکی و خستگی بخشی از فوتبال است اما مسائل روحی و روانی و انگیزشی بخشی مهمی از فوتبال است که ما این بخش را در تیم‌مان زیاد داریم. اینکه نتایج گذشته تضمینی برای نتایج آینده و بردهای تیم حریف دلیلی برای برنده شدن آنها باشد، یک نتیجه‌گیری اشتباه است. به معنای واقعی یک تیم هستیم و با هم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. هیچوقت از بردن خسته نمی‌شویم چون انگیزه‌های متفاوتی داریم. ۴۰ تا ۴۵ میلیون هوادار داریم و همانطور که عالیشاه هم گفت دعای آنها پشت ماست و به ما انرژی می‌دهند. ان‌ءشاالله نتیجه خوبی بگیریم و دل آنها را شاد کنیم.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گلمحمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی عصر فردا پنجشنبه به مصاف صنعت نفت‌ آبادان می‌رود که این تیم همچنان حسرت دیدار رفت را می‌خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ فردا پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت خواهد رفت.

سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم با حضور اوسمار، جان دوباره‌ای گرفته‌اند و حالا با ۴۹ امتیاز در یک امتیازی صدرجدول قرار دارند. پرسپولیسی‌ها که منتظر لغزش استقلال برای رسیدن به صدر جدول هستند در تمامی بازی‌های پیش‌روی خود محکوم به برد هستند. در مقابل نیز صنعت نفت با ۱۶ امتیاز در منطقه سقوط بوده و برای بقا در لیگ برتر، نیاز مبرمی به برتری در این بازی خانگی خود دارد.

قرمزها در شرایطی باید در دیدار برگشت به مصاف صنعت نفت بروند که در بازی رفت شرایطی عجیبی برای این تیم در ورزشگاه آزادی رخ داد. در همان دقایق ابتدایی بازی علی یوسف بازیکن عراقی نفتی‌ها موفق شد دروازه سرخ‌پوشان را باز کند تا کار از همان دقایق نخست بازی برای میزبان سخت شود. نیمه نخست بازی درحالی با برتری صنعت‌نفت به پایان رسید که حسین سنگ‌گیر در وقت‌های تلف شده بازی از زمین مسابقه اخراج شد تا این تیم، ۱۰ نفره شود.

با شروع نیمه دوم محمد عمری خیلی زود روی پاس امید عالیشاه گل مساوی را وارد دروازه صنعت‌نفت کرد. سرخ‌پوشان که برای به ثمر رساندن گل برتری، حملات زیادی را روی دروازه حریف آبادانی ترتیب دادند در نهایت توسط گئورگی گولسیانی از روی نقطه پنالتی موفق شدند در دقیقه ۷۵ از حریف پیشی بگیرند.

هواداران پرسپولیس در حالی که در دقایق پایانی جشن برتری مقابل حریف آبادانی را برگزار می‌کردند که دانیال اسماعیلی‌فر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. اگر چه کادرفنی پرسپولیس به ویژه یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق معتقد بودند توپ گل نشده اما داور نظر دیگری داشت تا در پایان صنعت‌نفت ۱۰ نفر موفق شود با امتیاز تهران ترک کند و قرمزها ۲ امتیاز مهم خانگی را از دست دادند. ۲ امتیازی که می‌توانست اکنون پرسپولیس را در صدر جدول قرار دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حذف پرسپولیس از جام حذفی با پیروزی صنعت نفت پیروزی یک برصفر پرسپولیس برابر صنعت نفت

دیگر خبرها

  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم