Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ملکی گفت: در سایه تعامل سازنده بین سازمان بنادر و دریانوردی و نیروی انتظامی در برخورد با قاچاق کالا توفیقات بیشتری به‌دست می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، سردار «عزیزالله ملکی» امروز (چهارشنبه، ۹ مهر) درحاشیه بازدید از مجتمع بندری انزلی به مناسبت روز جهانی دریانوردی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس تعاملات بین پلیس و بنادر، توافقنامه‌های خوبی جهت حضور پلیس در گمرک و بنادر صورت گرفت و در این راستا به‌زودی شاهد استقرار پلیس گمرک در بندر آستارا خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی گیلان بر نقش بندرانزلی در واردات کالاهای استراتژیک تاکید کرد و گفت: در حال حاضر این بندر به‌عنوان تنها بندری که توانسته بیش از ۵۰ درصد در حوزه صادرات و واردات کالا افزایش داشته باشد، مطرح است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سایر بنادر با کاهش این روند روبرو هستیم این رقم بسیار قابل توجه است اما به سرمایه‌گذاری بیشتری در این بندر نیاز داریم.

 

ملکی از مسئولان مربوطه خواست زمینه را برای سرمایه‌گذاری بیشتر در این مجتمع بندری فراهم کنند و تاکید کرد: مجتمع بندری انزلی می‌تواند در مواقع بحران به‌عنوان یکی از بنادر مهم کشور تامین امنیت منطقه را بر عهده گیرد.

 

وی خاطرنشان ساخت: در وضعیتی که کشور با تحریم های اقتصادی مواجه بود این بندر توانست عملکرد مناسبی در منطقه داشته باشد  و در واردات کالاهای استراتژیک نقش به‌سزایی دارد.

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنادر گیلان قاچاق کالا سردار ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، مأموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محورهای مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سو و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6086832

دیگر خبرها

  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • فروردین ماه پررونق در بزرگترین بندر شمال 
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران