Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@03:08:29 GMT

امیر جدید کویت ادای سوگند کرد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۷۱۶۰

امیر جدید کویت ادای سوگند کرد


به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری رسمی کویت، نواف الاحمد الجابر الصباح در مراسم ادای سوگند تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای حفظ کویت و حفاظت از امنیت آن به کار می‌گیرم.

نواف در سخنرانی خود بعد از ادای سوگند عنوان داشت: ما با افتخار، فرمایشات امیر فقید و نصیحت‌های حکیمانه‌اش را به یاد می‌آوریم، ما اعلام می‌کنیم که به قانون اساسی و به روش دموکراتیک در کشورمان افتخار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعهد داد که برای امنیت و ثبات و شکوفایی کشورش تلاش کند.

بعد از فوت صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر فقید کویت، نواف الاحمد الجابر الصباح با موافقت کابینه به عنوان امیر این کشور انتخاب شد.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب نواف الاحمد الجابر الصباح سوگند امیر کویت مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا

دیدارهای جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز با چهار دیدار پیگیری شد که ژاپن در گام نخست شکست عجیبی را مقابل حریف خود تجربه کرد.

به گزارش تسنیم، مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز (پنجشنبه) با چهار دیدار در گروه‌های C و D این مسابقات پیگیری شد که به جز پیروزی 3 بر یک تیم ملی ایران مقابل افغانستان، تیم کویت از سد بحرین گذشت و در گروه C نیز ژاپن شکست غیرمنتظره‌ای را مقابل قرقیزستان تجربه کرد. در زیر نگاهی به نتایج بازی‌های امروز می اندازیم:

گروه C

* تاجیکستان 2 - کره جنوبی صفر
* ژاپن 2 - قرقیزستان 3
با این نتایج تیم تاجیکستان و قرقیزستان با سه امتیاز و دلیل تفاضل گل در رده‌های اول و دوم این گروه قرار گرفتند و ژاپن و کره جنوبی در جایگاه‌های بعدی جا گرفتند.

گروه D

* ایران 3 - افغانستان یک
* کویت 2 - بحرین یک
در این گروه نیز تیم‌های ایران و کویت با سه امتیاز رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قطر قهرمان جام ملت های آسیا شد (+فیلم و عکس) ژاپنی ها بعد از شکست برابر ایران مثل یک سامورایی عذرخواهی کردند (+فیلم)

دیگر خبرها

  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • زنوزی در منزل هوادار فقید تراکتور (عکس)
  • دیدار زنوزی با خانواده هوادار فقید تراکتور
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز
  • بررسی رقبای ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • بررسی رقبای ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ خطر یک حریف گمنام!