Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:01:44 GMT

نمکی: درباره سلامت مردم با کسی مماشات نمی‌کنم

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۷۲۱۵

نمکی: درباره سلامت مردم با کسی مماشات نمی‌کنم

وزیر بهداشت و درمان گفت: در مصالح مملکت و سلامت مردم با هیچ کس مماشات نکرده و نخواهم کرد و به یکایک شهروندان این کشور تعهد دارم.

به گزارش مشرق به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در گلستان، سعید نمکی، وزیر بهداشت در دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی اظهارداشت: ما بزرگترین همراهی را در زمینه مبارزه با کرونا ویروس، از سوی  مقام معظم رهبری داشتیم، ایشان در اجرا و حمایت از پروتکل‌ها و شیوه نامه‌ها بی‌نظیر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: لازم است بگویم که بنده در مصالح مملکت و سلامت مردم با هیچ کس مماشات نکرده و نخواهم کرد. من وزیر بهداشت همه مردم اعم از شیعه، سنی، زرتشتی، کلیمی، مسیحی، لامذهب، اصولگرا، اصلاح طلب و حتی زندانیان محکوم به اعدام هستم و این تعهد را نسبت به یکایک شهروندان این سرزمین دارم.

بیشتر بخوانید: آفتاب یزد: وقتی به وزیر گوش نمی‌کند حرف مردم را می‌شنود؟ فیلم/نظارت میدانی نمکی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی

وزیر بهداشت و درمان افزود: از طرفی روزهای سخت تحریم را می‌گذرانیم و تلاش کردیم در نظام سلامت مبتنی بر شرایط شکننده اقتصادی کشور مسائل کرونا را مدیریت کنیم.

وی گفت: ما شهدای زیادی در بخش سلامت تقدیم کردیم و تعداد زیادی از همکاران ما به علت این بیماری خانه نشین شدند، امیدوارم با همت، وحدت ملی و حمایت روحانیت معزز که واقعا در این صحنه خوش درخشیدند این روزها را سپری کنیم.

آیت‌الله نورمفیدی نیز در این دیدار اظهارداشت: من واقعا از همه کسانی که در راه مبارزه با این بیماری و حفظ سلامت مردم ایثارگرانه تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم، امیدوارم خسته نباشید و هیچ وقت خسته نشوید.

وی افزود: در مقابل  فشارهایی که ممکن است از بعضی جاها در زمینه مبارزه با کرونا به شما وارد شود تمکین نکنید. بنده نظرم این است که نباید در این راه کاری کرد که مردم به ویژه جوانان ما برایشان ذهنیت درست شود که راه دین وعلم از هم جدا است. همیشه گفته‌ام که مبلغان دینی نباید کاری کنند که دین در مقابل علم قرار داده شود، علم و دین در برابرهم نیستند علم واقعی طرفدار دین است و دین واقعی طرفدار علم است.

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری همچنین از زحمات ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و کادر درمانی بیمارستان‌های استان و خیران حوزه سلامت در راه مبارزه با کرونا تشکر کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین مقام معظم رهبری ویروس کرونا آیت الله نور مفیدی سلامت وزیر بهداشت سلامت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، زهره سادات لاجوردی، در رویداد دختر ایران که رویدادی برای روایتگری پیشرفت ایران است، افزود: در سال ۱۴۰۱ دیدیم که ۳۸ هزار دروغ تنها در زمینه اعتراضات و اغتشاشات مهسا امینی ایجاد شد. تمام مستندات این دروغ‌ها موجود است اما متأسفانه گاهی تا دروغ این رسانه‌ها اثبات شود؛ آثار و لطمات زیادی را برای جمهوری اسلامی به وجود آورد.

دشمن برای ما خواب‌ها دیده است

نماینده مجلس گفت: اگر کم کاری کنیم و نتوانیم به خوبی روایت کنیم دشمنان برای ما خواب‌ها دیده است اگر یک بار شکست خورده باشد؛ اما روز و شب در فکر راه‌اندازی شبکه‌های ضد انقلاب و معاند است. شبکه‌های تبلیغاتی که ۲۴ ساعته یک جنگ ترکیبی را به راه انداخته است.

لاجوردی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا ذهن جوانان ما را به شبهات و دروغ‌ها آلوده کند و این وظیفه ما است که ذهن جوانان را از آلودگی‌ها و این شبهات پاک کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای کار معلمان و مربیان پرورشی حتماً باید آمادگی کامل داشته و به روز باشند. آنان باید بتوانند یک رابطه مستمر و پایدار ایجاد کنند. فرزندان ما ۱۲ سال با آموزش و پرورش همراه هستند؛ در حالی که اگر خوشبینانه نگاه کنیم تلاش مدرسه تنها این است که دانش آموزان به دانشگاه‌های برتر راه پیدا کردند.

مماشات با بی حجابی، مقابله با بی حیایی را سخت‌تر می‌کند

لاجوردی با طرح این سوال که تربیت و تبیین موضوعات از سوی مربیان چگونه باید باشد، افزود: باید تبیین و تشریح موضوعات با ارزش‌های دینی ما همراه باشد. ضمن اینکه روایت صحیح را ما باید به موقع ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته دشمن به هنگام بروز فتنه به سرعت اقدام به شبهه پراکنی کرد، گفت: متأسفانه تا جبهه انقلاب اقدام به روشنگری کند؛ دشمن به بسیاری از اهداف خود رسید. متأسفانه مماشاتی که با بی‌حجابی و بی حیایی صورت گرفت کار را برای مقابله با بی‌حجابی و بی حیایی سخت‌تر کرده است.

لاجوردی خاطر نشان کرد: قانون حجاب و عفاف به زودی تصویب می‌شود اما حمایت مردم از فراجا می‌تواند کاری کند که جامعه‌ای در شأن ایرانیان داشته باشیم.

کد خبر 6088369 علی قدمی

دیگر خبرها

  • لاجوردی: مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود