Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرماندار شهرستان فریدونکنار با ارسال تقدیرنامه ای از مسئول و كاركنان راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان به منظور عملکرد مطلوب و گسترده در زمینه مسایل اداری و کاری این شهرستان  قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، محمد مهدی نصیری فرماندار شهرستان فریدونکنار از كاركنان راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان به منظور زحمات و تلاش مضاعف برای حفظ و نگهداری محورهای ارتباطی و همچنین تکریم ارباب رجوع با ارسال تقدیرنامه ای قدردانی و مهندس محمد رضا ابراهیمی مسئول نمایندگی این دستگاه را به عنوان مدیر برتر شهرستان در طرح ملی جشنواره شهید رجایی انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در بخشی از این لوح تقدیر كه به مهندس ابراهیمی اهداء گردید ، آمده است : ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، از جنابعالی به عنوان مدیر نمونه شهرستان فریدونکنار که با حاکمیت نظم و انضباط بر مجموعه تحت مدیریت خود ، تعامل سازنده با کارکنان ، ایجاد محیط مناسب اداری و نیز از همه مهم تر تکریم ارباب رجوع توانسته اید به عنوان مدیر نمونه شهرستان فریدونکنار انتخاب شوید ، تقدیر و تشکر نموده و به شکرانه این توفیق و همت وثیق تان این لوح سپاس به حضورتان تقدیم می گردد.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تقدیر شهرستان فریدونکنار حمل و نقل جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون

جام جم آنلاین - خوزستان، عالی پور مدیر درآمد شهرداری اهواز،رسول جامعی شهردار منطقه۲ و فرامرز نجف پور شهردار منطقه ۷ اهواز در دیداری صمیمی با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ،از نگاه مسئولانه شهروئی و حمایت‌های همه جانبه ایشان از اجرای پروژه های عمرانی شهری تقدیر و تشکر نمودند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ابتدای این نشست، ضمن خیر مقدم به حاضرین و ارایه گزارشی از اقدامات این شرکت اظهار داشت:شرکت نفت و گاز کارون در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و مشارکت در اصلاح چشم انداز شهری با حمایت و تاکید مدیر عامل محترم مناطق نفتخیز جنوب نسبت به مشارکت و پشتیبانی از پروژه های عمرانی و زیبا سازی شهری اقدام نموده که همکاری در ساماندهی محل دفن پسماندهای برومی ، جمع آوری نخاله های ساختمانی رها شده در بلوار نفت اهواز و پاکسازی محل مورد نظر در مجاورت مجموعه صنعتی شماره ۲ این شرکت بخشی از این موارد می‌باشند.

حسن شهروئی با تاکید بر لزوم تعامل و همدلی همه دستگاه‌ها در زیبا سازی شهر افزود : احداث دیوار بتنی در بلوار نفت و منطقه مهاجرین جنگی در راستای صیانت از اراضی و تاسیسات صنعت نفت و کمک به زیباسازی منظر شهری، کاشت ۵۰۰۰ نهال در حاشیه بلوار نفت در حد فاصل سه راهی فرودگاه تا میدان چهار اسب با همکاری مناطق نفتخیز جنوب،پرداخت حق السهم عوارض شهرداری‌ها از دیگر اقدامات شرکت نفت و گاز کارون می‌باشد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بزرگ ترین شرکت بهره بردار مناطق نفتخیز جنوب است که در کنار وظیفه ذاتی و رسالت خطیر تولید نفت و گاز، هیچگاه از عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و توجه به عمران و آبادی جوامع پیرامونی شهری و روستایی همجوار تاسیسات غافل نبوده و همواره نسبت به این امر اهتمام لازم را داشته است.

دیگر خبرها

  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد