Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@16:13:34 GMT

تاثیرات رابطه جنسی بر بدن زنان

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۷۲۶۹

تاثیرات رابطه جنسی بر بدن زنان

فواید رابطه جنسی بسیار فراتر از چیزی است که در اتاق خواب اتفاق می‌افتد. رابطه جنسی نه تنها حس خوبی در فرد ایجاد می‌کند بلکه برای سلامت او هم خوب است. در این مطلب می‌خواهیم شما را با مزایای رابطه جنسی و فوایدی که برخورداری از زندگی جنسی سالم برای شما دارد آشنا کنیم.


عکس العمل بدن مرد و زن نسبت به کاهش فعالیت جنسی کاملا متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن هرچقدر تعداد معاشقه کمتری داشته باشد، میل و لذت جنسی او کمتر شده و مشکل‌تر ارضاء می‌شود، برعکس هرچه زنان از لحاظ جنسی بیشتر فعال باشند، علاقه آن‌ها به معاشقه بیشتر خواهد بود.

رابطه جنسی چه عوارضی برای بدن زنان دارد؟
در یک مقاله دیگر که در کتاب love cycle ذکر شده، گفته شده است، تعداد دفعات آمیزش روی تنظیم عادت ماهانه خانم‌ها نیز موثر است. در این مطالعه عادت ماهانه زنانی که بیشتر از دو بار در هفته آمیزش داشتند، منظم‌تر از کسانی بود که فقط هفته‌ای یک بار نزدیکی می‌کردند و زنانی که بندرت معاشقه می‌کردند، عادت ماهانه خیلی نامنظمی داشتند. علت این امر افزایش سطح هورمون استروژن در بدن زنان فعال از نظر جنسی می‌باشد. لازم به تذکر است که فقط معاشقه با جنس مخالف باعث این تغییرات هورمونی می‌شود و خودارضایی چنین تاثیری ندارد.

حتما شما می‌دانید که قابلیت باروری یک زن تا حد زیادی به منظم بودن عادت ماهانه او بستگی دارد. پس زنانی که فعالیت جنسی بیشتری دارند کمتر دچار مشکل ناباروری خواهند شد. از طرف دیگر معمولا هر چه عادت ماهانه نظم بیشتری داشته باشد، سلامت عمومی بدن زن نیز بهتر خواهد بودو همین فاکتور‌ها علل اصلی در داشتن چهره‌ای بشاش و پوستی سالم است.

همانطور که در مطالب قبلی هم اشاره شد برقراری یک رابطه جنسی سالم تاثیرات مثبتی بر چهره خانم‌ها دارد. در این مطالعه نتیجه داشتن رابطه جنسی بیش از دو بار در هفته نسبت به تعداد کمتر عبارت بود از: باروری بهتر، استخوان بندی محکمتر، سلامت قلب و عروق، افسردگی کمتر، کاهش خطر ابتلا به ناراحتی‌های پستان و رحم، کاهش ناراحتی‌های بعد از یائسگی.   منبع:ساعدنیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر رابطه جنسی فواید رابطه جنسی اندام زنان عادت ماهانه رابطه جنسی بدن زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عادت منفی که فکرش را نمی‌کنید به بدنتان آسیب برساند

آفتاب‌‌نیوز :

برای حفظ و تقویت سلامت خود تا ۳۰ سالگی و بعد از آن، این دو عادت ناسالم را ترک کنید:

۱) دریافت ناکافی ویتامین D و کلسیم

مصرف ناکافی کلسیم و ویتامین D می‌تواند تراکم استخوان را کاهش و خطر پوکی استخوان و شکستگی را افزایش دهد. به همین دلیل، مصرف غذا‌های غنی از کلسیم (مانند محصولات لبنی و سبزیجات) و هم‌چنین دریافت نور کافی خورشید یا مصرف مکمل‌های ویتامین D بسیار مهم است. استخوان‌ها در دهه چهارم زندگی (۳۰ سالگی) به مرور تراکم خود را از دست می‌دهند. برای کند کردن این فرآیند و حفظ استحکام استخوان‌ها می‌بایست از مواد مغذی، مانند کلسیم و ویتامین D، استفاده کنید که سلامت استخوان را تقویت می‌کنند.

۲) مصرف بیش از حد قند و شکر
مصرف کربوهیدرات‌هایی با شاخص گلیسمی بالا در ۳۰ سالگی باعث می‌شود که سطح قند خون شما دائماً افزایش یابد؛ که همین مسئله می‌تواند با ذخیره چربی اضافی همراه باشد. در مقابل، مصرف کربوهیدرات‌هایی با شاخص گلیسمی پایین و هم‌چنین انتخاب کربوهیدرات‌هایی که حاوی نوع خاصی از پری‌بیوتیک، به نام نشاسته مقاوم، هستند، می‌تواند به تنظیم بهتر سطح قند خون کمک کرده و سلول‌ها را وادار کند تا به انسولین واکنش بیشتری نشان دهند. همه این‌ها در کنار هم، حتی با افزایش سن، می‌توانند علاوه بر حفظ سلامت بدن، از اثرات متابولیکی منفی جلوگیری کنند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد
  • تاپ شات؛ شادی جود بلینگام پس از زدن گل پیروزی‌بخش در ال‌کلاسیکو
  • دو عادت منفی که فکرش را نمی‌کنید به بدنتان آسیب برساند
  • سیل دبی و تاثیرات آن بر سلامتی شهروندان + عکس
  • ۷ عادت افراد خوش‌اندام که هرگز باشگاه نرفته‌اند