Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بهداشت میاندوآب گفت: طبق آخرین آمارها ۱۹ نفر از معلمان و ۱۰ نفر از دانش آموزان مبتلای قطعی به کرونا در میاندوآب شناسایی شده اند که متاسفانه یکی از معلمان جان خودش را از دست داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، طهماسب غفاری در جلسه شهرستانی ستاد مقابله با کرونا، اظهار داشت: تاکنون ۶ هزار و ۶۹۲ مورد تست کرونا در میاندوآب انجام گرفته که از این تعداد دو هزار و ۷۳۵ مورد مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا کننون ۹۳ نفر مبتلا به کرونا در شهرستان میاندوآب جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده است.

رئیس مرکز بهداشت میاندوآب، با بیان اینکه میزان ابتلا به کرونا در شهرستان میاندوآب بالاتر از میانگین استانی است، گفت: میزان ابتلا در سطح شهرستان به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۹۹۷ نفر است، که بیشتر از میانگین استانی است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در روزهای گذشته موارد ابتلا و نرخ رشد بیماری در شهرستان افزایش دشته که این میزان نیز بالاتر از نرخ رشد بیماری در سطح استان است.

غفاری با بیان اینکه در بازدید کارشناسان بهداشت محیط از مدارس، ۵۵ درصد مدارس نتوانستند اعتبارسنجی از شبکه بهداشت دریافت کنند، اظهار کرد: ۳۲ درصد مدارس موفق شده اند در ارزیابی به ۸۵ امتیاز دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق آخرین آمارها ۱۹ نفر از معلمان و ۱۰ نفر از دانش آموزان مبتلای قطعی به کرونا در میاندوآب شناسایی شده اند که متاسفانه یکی از معلمان جان خودش را از دست داده است، تصریح کرد: نمی توان با قطعیت اعلام کرد که معلمان و دانش آموزان در محیط مدرسه به کرونا مبتلا شده اند، این افراد هم عضوی از جامعه هستند و احتمال دارد در محیط خارج از مدرسه در محیط پرخطر حضور یافته و مبتلا شده باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کرونا در میاندوآب شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است

اسماعیل آقاجانلو مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: استان زنجان در شاخص های مربوط به بازار کار بر اساس داده های مرکز آمار ایران، رتبه های خوبی در بین استان ها دارد.

وی اظهار کرد: سال گذشته زنجان بیشترین میزان مشارکت نیروی کار، بیشترین نسبت اشتغال در فعالیت‌های اقتصادی و کمترین نرخ بیکاری را در بین استان‌های کشور کسب کرد.

نرخ مشارکت اقتصادی (نرخ فعالیت)، عبارت از نسبت جمعیت فعال(شاغل و بیکار) به جمعیت در سن کار است، نرخ مشارکت اقتصادی به متغیرهایی چون جمعیت فعال و جمعیت در سن کار که در دل خود جمعیت غیر فعال را دارد، وابسته است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: کاهش نرخ بیکاری و از طرفی افزایش نرخ مشارکت اقتصادی نشانه خوبی است چرا که در این شرایط با اینکه میزان جمعیت زیادی وارد بازار کار شده ولی از آن سو با فراهم بودن زمینه اشتغال، افراد جویای کار توانسته اند برای خود شغل پیدا کنند.

آقاجانلو از تحقق ۱۲۰ درصدی اشتغال هدفگذاری شده سال گذشته در استان با ایجاد ۱۷ هزار و ۵۰۰ شغل خبر داد و گفت: برای سال جاری نیز سهم استان ایجاد ۱۱ هزار و ۵۷ اشتغال جدید تعیین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • داد و بیداد خنده‌دار پدر دانش آموز بخاطر تکلیف سخت معلم
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳