Web Analytics Made Easy - Statcounter

 گزارش شعب 15 گانه در مورد اعتبارنامه‌های نمایندگان جدید الورود به مجلس یازدهم امروز (چهارشنبه)‌در جلسه علنی قرائت شد.

به این ترتیب نمایندگان منتخب جدیدالورود به مجلس یازدهم عبارتند از:

 شبیب جویجری منتخب مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ، علیرضا زندیان منتخب مردم بیجار، علی اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم، علیرضا عباسی منتخب مردم کرج، اشتهارد و فردیس، حسین رجائی ریزی منتخب مردم لنجان، بهزاد علیزاده منتخب مردم دره شهر و آبدانان و بدره، ابراهیم عزیزی منتخب مردم کرمانشاه،مجتبی بخشی پور منتخب مردم اسلام آباد غرب، عبدالجلال ایری منتخب مردم کردکوی و بندر ترکمن و بندر گز، مهدی باقری منتخب مردم زنجان و طارم

مراسم تحلیفش این نمایندگان جدید در یکشنبه 6 مهر برگزار شده و آنها با حضور در جایگاه هیأت رئیسه مراسم سوگند یاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبارنامه این ۱۰ منتخب جدید در همان روز به شعب زیر ارجاع شده بود: 

عبدالجلال ایری (شعبه ۱۱) ، مهدی باقری (شعبه ۸)، مجتبی بخشی‌پور (شعبه ۲) ، شبیب جویجری (شعبه ۲) ، حسین رجایی‌ریزی (شعبه ۱۳)، علیرضا زندیان (شعبه ۴)، اصغر سلیمی (شعبه ۹) ، علیرضا عباسی (شعبه ۱۱)، ابراهیم عزیزی (شعبه ۱۲) و بهزاد علیزاده (شعبه ۷).


 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مجلس یازدهم کارون کارون مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم.

محمدکمال سرویها صبح امروز ششم اردیبهشت در حاشیه ضبط مناظره دو نامزد انتخابات مرحله دوم مشهد در صداوسیما و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مناظرات تلویزیونی یک فرصت بسیار ارزشمند برای مردم است تا بهتر با برنامه‌های نامزدها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه همچنین این یک فرصت بسیار مغتنم برای نامزدهاست، افزود: اگر نامزدی بخواهد در کلانشهر مشهد تبلیغات شهری داشته باشد، باید بسیار هزینه کند. اما در مناظره تلویزیونی می‌تواند تجربیات و برنامه‌های خود را به راحتی با مردم در میان بگذارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: بی‌شک اگر افرادی کارآمد به مجلس راه یابند، مشکلات مردم حل می‌شود. به همین منظور صداوسیما در انتخابات مجلس دوازدهم فرصت مناظره تلویزیونی را برای نخستین بار فراهم کرد و اکنون در مرحله دوم انتخابات چون تعداد نامزدها بسیار کمتر است و در مشهد تنها دو نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند، مناظرات تلویزیونی از کارآمدی بسیار بالایی برای شناساندن نامزدها به مردم برخوردار است.

سرویها در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تعداد شعب اخذ رای مرحله دوم، گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در این دور حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم که تقریبا ۶۰۰ عدد کمتر از تعداد شعب مرحله اول انتخابات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم