Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: مشاغل پرخطر از فردا و آموزش حضوری مدارس از شنبه به مدت یک هفته تعطیل می‌شود.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت تعطیلی یک‌ هفته‌ای مشاغل در سطح استان اصفهان، اظهار کرد: درخواست ستاد استانی از تهران این بود که مشاغل یک هفته تعطیل شوند که خوشبختانه ستاد ملی کرونا پاسخ این درخواست را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این پاسخ مقرر شد مشاغلی که می‌تواند به عنوان مشاغل پرخطر محسوب شوند محدودیت موقت برای آنان اعمال شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ۲۲ شهرستان استان از ۲۴ استان وضعیت بحرانی دارد به جز دهاقان و خور و بیابانک برگزاری نماز جمعه را در بقیه شهرستان‌ها نداریم. همچنین استخرها، سالن‌های ورزشی، باشگاه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه، باغ‌موزه‌ها، چایخانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، تالارها، گیم نت‌ها، بازارچه‌های فصلی و تفرجگاه‌ها مانند باغ‌وحش‌ها، پارک‌ها و شهربازی‌ها از روز پنجشنبه ۱۰ مهر ماه به مدت یک هفته تعطیل است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، تصریح کرد: در محله بعدی تعطیلی‌ها، آموزش حضوری مدارس، فنی حرفه‌ای‌ها، آموزشگاه‌های خصوصی و کتابخانه‌ها مد نظر است که از روز شنبه ۱۲ مهرماه به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد و تنها آموزش غیرحضوری در مدارس خواهیم داشت و حضور مابقی پرسنل در مدارس از قبیل معلمان و معاونان با تشخیص مدیر مدرسه خواهد بود.

غلامی گفت: همچنین رستوران‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت سرویس‌دهی می‌کنند و فست فودها نیز به شکل بیرون بر فعالیت دارند. در خصوص دورکاری‌ها نیز با نظر مدیران دستگاه‌های مختلف متناسب با حجم مراجعان به اداره یک سری از نیروها می‌توانند به شکل دورکار فعالیت کنند.

وی ادامه داد: پارک‌ها فقط ۴۰ درصد روشنایی خواهند داشت و ۶۰ درصد نور این اماکن کاهش خواهد داشت و این ۴۰ درصد روشنایی هم تنها برای امنیت پارک‌ها اعمال می‌شود و قرار شد شهرداری‌ها با نیروهای انتظامی هماهنگی‌های لازم را بکنند و اگر احساس کنند امنیت برقرار نیست اقدامات دیگری انجام خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، خاطرنشان کرد: گشت ارشاد کرونا هم‌اکنون با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان فعال است و در سطح شهرستان‌ها با محوریت فرمانداری‌ها فعال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مشاغل پرخطر کروناویروس آموزش حضوری استانی سیاسی یک هفته تعطیل ستاد استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی آموزش و پرورش اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی

ایسنا/اصفهان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳خبر داد.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان،  در سومین نشست ستاد اسکان نوروزی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار کرد: از اولویت های مهم مسافران، سفر به استان اصفهان است و این مهم، نیازمند تدارک تجهیزات برای ایجاد فضای مناسب و همچنین ارتقای هم افزایی و هماهنگی بین دستگاهی است که از همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر می نماییم.

وی ادامه داد: از ۲۶ اسفند سال گذشته فعالیت ستاد های اسکان آغاز شد و عمدتا تا ۱۲ فروردین ادامه خواهدیافت و در روز گذشته میزبان، قریب به ۴۷ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه هر میهمان می تواند مبلغ حضور دیگر مسافران و یا مانع حضور دیگران باشد و این مهم بستگی به مدل میزبانی ما دارد، ابراز داشت: سال گذشته مجموعا میزبان ۳۵۰هزار مسافر بودیم اما تا این لحظه بیش از ۳۶۶هزار نفر در فضاهای اسکان نظیر مراکز رفاهی، مدارس، اردوگاه‌ها و ... ساماندهی شده‌اند.

وی افزود: رسالت ذاتی آموزش و پرورش اسکان نیست اما خود را مکلف می دانیم که در امور اجتماعی تسهیل گر باشیم لذا ستادهای اسکان در تمامی مناطق ۴۱گانه اصفهان دایر است که ستاد مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان و ۶ ستاد تابعه در نواحی و مناطق شش‌گانه اصفهان در حال خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

ابراهیمی بیان داشت: عدم ورود آموزش و پرورش به مسائل مختلف اجتماعی، تبعات جبران ناپذیری دارد و از آنجایی که تمامی دستگاه ها هدف غایی یکسانی دارند لذا تلاش برای ارتقای کیفیت ارائه شده به جامعه مخاطبین بسیار با اهمیت است

ابراهیمی خاطرنشان کرد: بازرسی های مختلف از ستادهای اسکان انجام می شود و موارد بهداشتی، امنیتی، اجتماعی و ... مورد بررسی قرار می گیرد تا بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان، معادل حدود هفت هزار فضا شامل کلاس‌های اسکان، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ها و سایر فضاهای مربوط به اسکان در حوزه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدارس فارس میزبان بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • رکورد شکنی آموزش و پرورش اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی
  • اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • اسکان بیش‌ از ۸۰ هزار مسافر نوروزی در ۱۱۵ هتل شهر اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳فروردین تعطیل است/ ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • ۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • خیران؛ بزرگترین رکن نهضت مدرسه‌سازی
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان