Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از انزلی:  جلسه «کارگروه تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری » با محوریت سرمایه‌گذاری خارجی با حضور مدیرعامل سازمان برگزار شد.

در این نشست که مشاور مدیرعامل و مدیر کل حوزه ریاست، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیران این معاونت بهمراه مدیران شرکت های سرمایه گذاری خارجی فعال در سطح منطقه حضور داشتند؛ راهکارهای برون رفت از برخی مشکلات پیش روی این واحدهای تولیدی و صادراتی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم ازسوی مدیرعامل سازمان جهت رفع مسائل پیش روی به منظور اجرای طرح های توسعه و افزایش میزان محصولات تولیدی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۶

کد خبر 1438215

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، صادق بوستانی در بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، بیان کرد: بر اساس گزارش‌های متعدد رسیده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور گروهی از مدیران پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

وی با اشاره به این‌که شناسایی مدیران پروازی با توجه به ماموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی انجام شده در سازمان منطقه آزاد بوشهر، متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان است.

مدیر کل بازرسی استانداری بوشهر اضافه کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و گاهی در هر ماه به‌مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

وی اظهار کرد: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی گفت: مکاتبات لازم در سریع‌ترین زمان با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را نیز شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم