Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@05:35:14 GMT

روایت زندگی بانوی انقلاب در رادیو تهران

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۷۳۴۰

روایت زندگی بانوی انقلاب در رادیو تهران

زندگی بانوی انقلاب مرضیه حدیدچی از رادیو تهران روایت می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه جدید «مهربانو» از رادیو تهران با معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه روی آنتن می رود، در این هفته روایت زندگینامه بانوی شجاع مرضیه حدیدچی پخش خواهد شد.

زرین کشاورز تهیه‌کننده «مهربانو» گفت: برنامه «مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه هر پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ از رادیو تهران پخش می شود و مخاطبان می توانند تکرار آن را جمعه ها ساعت ۱۹ گوش دهند.

وی یادآور شد: مرضیه حدیدچی (دباغ) از جمله زنان مبارز انقلاب اسلامی است که فعالیت‌ها و حرکت های سیاسی خود را از سال ۱۳۴۶ آغاز کرده است و این مبارزات را تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد و پس از آن نیز در مصدر بسیاری از امور از جمله فرماندهی سپاه همدان و مسئولیت بسیج خواهران، ۳ دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و قائم مقامی جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران قرار داشته است.

به گفته این تهیه‌کننده تقویت حس خودباوری، اعتماد به نفس، ارائه راهکارهای حقوقی، الگو قرار دادن آنها برای بانوان دیگر، کارآفرینی و ... از جمله اهدافی است که در این برنامه دنبال می‌شود.

تهیه کنندگی، اجرا، تحقیق و آیتم سازی برنامه بر عهده زرین کشاورز است.

این برنامه در محدوده استان تهران از طریق موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز پخش می‌شود.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: رادیو رادیو تهران مرضیه حدیدچی دباغ رادیو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  روز رادیو را به همه همکاران عزیزم در حوزه صدای جمهوری اسلامی تبریک می گویم. جا دارد از مرحوم مهران دوستی نام ببرم. یاد و خاطره مرحوم دوستی که یکی از شخصت های ارزشمند و سرمایه های صدای جمهوری اسلامی بود و از دنیا رفت را گرامی می دارم. 

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت معاونت صدا افزود: از مدیریت خوب علی بخشی زاده، معاون صدا قدردانی می کنم. آقای بخشی زاده از  شخصیت های فرهنگی، پرکار، انقلابی و از آزادگان ارزشمند کشورمان هستند. از تلاش های معاون صدا و همه همکاران رادیو که در حوزه صدا هستند، قدردانی کنم. 

به گفته ضرغامی، با سیما کمتر مصاحبه می کنم، رادیو را به خصوص وقتی که در سفر یا هنگام رانندگی هستم، گوش می کنم. رادیو رسانه گرمی است.

دیگر خبرها

  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی