Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی حیدری امام جمعه ایوان گفت:این شورا یکی از خسارت بارترین شوراهای شهر در سطح کشور است. ده ها میلیارد تومان بودجه را نابود کردند حتی یک قلم از مطالبات مردم در طی ۳ سال گذشته برآورده نشد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام "علی حیدری "،امام جمعه شهرستان ایوان در خصوص مشکلات معیشتی مردم  گفت: دشمنان ایران و اسلام همه رذالت ها و خباثت ها را علیه ملت ایران بکار بردند برای اینکه هدف پلید خود را که براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است محقق سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی میز مذاکره را به سوی ما گشودند تا ما را به دست خودمان نابود کنند اما بصیرت و فرهنگ مقاومت که از سرچشمه زلال و الهی رهنمودهای حضرت امام ره و مقام معظم رهبری فکر و اندیشه و اراده این ملت را سیراب کرده است همانند سدی پولادین بیش از ۴۰ سال است که امیدهای شیطانی دشمن را یکی پس از دیگری تبدیل به یاس و نا امیدی و شکست کرده است.

وی اظهار کرد: کشور ما پر است از افراد مومن و بصیر و جهادی و انقلابی که در پست ها و مناصب مختلف شب و روز تلاش می کنند تا در جهت رشد و تعالی و پیروزی این ملت قدم مثبتی بردارند اما افراد نا اهل و فرصت طلب و قدرت طلبی هم در مسئولیت ها قرار دارند که با فکر و اندیشه غلط و باند بازی و زد و بند و ریاست طلبی و دنیا طلبی و سوء مدیریت و ناکارآمدی نمک بر زخم مردم می پاشند و بر ملک و ملت زیان و خسارت وارد می کنند که مردم از رفتارهای آنها به خوبی آگاه و آنها را می شناسند هم آن مسئول و وزیر و نماینده و مدیر استانی و شهرستانی را می شناسند که مردمی و با مردم و در میان مردم در حال تلاش و فعالیت و خدمت به مردم اند و هم مسئول و وزیر و نماینده و مدیر استانی و شهرستانی را می شناسند که رفتار و سوء مدیریتش مردم را به ستوه آورده است و حجم عظیمی از مشکلات اقتصادی برای مردم به وجود آورده اند و کمر مردم را شکسته اند و فریبکارانه سعی می کنند پست های خود را در حال و آینده حفظ نمایند .

امام جمعه ایوان افزود: گرانی های سرسام آور خانه و خودرو و کالا و مواد خوراکی تا تخم مرغ در کشوری که همه چیز دارد نه از تحریم بلکه از سوء مدیریت و ناکارآمدی و چپ و راست دروغ گفتن به مردم و سلسله ای از وعده های دروغین است تنها راه حل مشکلات کشورجایگزینی وضع نامطلوب موجود با دولت جوان انقلابی در چارچوب تعریف مقام معظم  رهبری از طریق انتخابات در انتخابات سال آینده است این بار به جای اینکه سلبریتی ها بر احساسات مردم سوار شوند و جلودار مردم باشند باید همان نیروهای مومن و انقلابی و جهادی و مردمی که در همه جا حضور دارند جلودار این صحنه باشند.
امام جمعه ایوان ادامه داد:داروی درمان مشکلات کشور ما اعتماد و تکیه به این نیروهای مومن و جهادی و انقلابی است نه سم مهلک مذاکره با امریکا که ملت ایران هنوز از تلخ کامی از آن رنج می برد استکبار جهانی امریکا و صهیونیسم امروز در سراشیبی سقوط و فروپاشی قرار دارند و اما ایران اسلامی با همه این مشکلات آرام آرام در حال گام نهادن در دروازه های تمدن اسلامی است و این واقعیت دشمنان ما را بیش ازگذشته دچار وحشت و سردرگمی کرده است.

حیدری تصریح کرد:  در مورد مشکلاتی که شورای شهر و شهردار برای مردم ایجاد کردند می توان گفت این شورا یکی از خسارت بارترین شوراهای شهر در سطح کشور است. ده ها میلیارد تومان بودجه را نابود کردند حتی یک قلم از مطالبات مردم در طی ۳ سال گذشته برآورده نشد نه ساماندهی پارک شهر نه جمع آوری زباله ها نه بهداشت جوی آب ها نه به کار انداختن کارخانه آسفالت نه ساماندهی مغازه های شهرداری نه آسفالت و جدول کشی خیابان ها و کوچه های شهر علاوه بر این در این شهر هرکس پول دارد خانه و مغازه مجلل می سازد بدون پرداخت عوارض مناسب قانونی و هزینه آسفالت و خیابان کشی خود را بر فقرا و نیازمندان تحمیل می کند شهرداری با اینها کاری ندارد ولی آلونک فلان بیچاره فقیر را که با قرض و هزار بدبختی به سقف آورده خراب می کنند و فقط اینجا دو آتشه قانونمدار و طرفدار قانون و مجری قانون میشوند .

امام جمعه ایوان گفت: مردم عزیز ایوانغرب بدانند یک ماه پیش تصمیمی در استان گرفته شد که با توجه به  اینکه یک سال تا انتخابات جدید شورای شهر باقی مانده و ممکن است مردم بیشتر متضرر شوند و هرچه زودتر جلو ضرر گرفته شود به نفع مردم است قرار بر این شد که فرماندار محترم شخصا بر امور شهرداری نظارت کنند تا ضرر بیشتر متوجه مردم نشود به دلیل اینکه تا کنون معلوم نیست پول ها را کجا هزینه کرده اند پولی برای آسفالت همه شهر وجود ندارد کارخانه آسفالت را هم از کار انداخته و تعطیل کرده اند.

وی بیان داشت : مساله اصلی جلوگیری از ضرر بیشتر شورا و شهردار به مردم است و حد اکثر کاری که با بودجه محدود در نیمه دوم سال می توان انجام داد آسفالت خیابان کنار گذر و ساماندهی پارک است و ساماندهی وضعیت جمع آوری زباله هاست لذا عملکرد ۳ ساله شورا و شهرداران مجالی برای توقع بیشتر از فرماندار محترم باقی نگذاشته است.

امام جمعه ایوان اظهار کرد: کارمندان و کارگران زحمت کشی که در خدمت مردم بوده اما به دلیل سوء مدیریت شورا و شهردار نتوانسته اند خدمات لازم را به مردم ارائه دهند حسابشان جداست و اکنون باید نشان دهند که عرضه سر و سامان دادن به شهرخود را دارند و قطعا مورد حمایت مردم و فرماندار محترم و سایر مسولان در شهرستان و استان هستند. از سازمان های بازرسی و نظارتی هم می خواهیم که عملکرد ۳ ساله شورا و شهرداران این شهر را مورد بررسی قرار دهند که بودجه های ده ها میلیاردی در کجا هزینه شده که برای مردم هیچ خروجی نداشته است و بررسی کنند که آیا عمکرد شورای شهر و شهرداری چقدر در افزایش نجومی و غیر عادی قیمت زمین در شهرستان ایوان غرب تاثیر گذار بوده است تا هرکس در آینده خواست عضو شورای شهر یا شهردار بشود بداند که باید حساب پس بدهد.

 حجت الاسلام حیدری افزود: مردم عزیز ایوان غرب نیز که این همه تلخی و نابسامانی را از سوی شورای شهر و شهردار تجربه و تحمل کرده اند و هر روز با مراجعه به فرمانداری و دفتر امام جمعه از عملکرد نامطلوب و عدم پاسخگویی شورا و شهردار زبان به شکوه گشوده اند از هم اکنون به فکر شورای شهر آینده باشند افراد دلسوز و کارآمد را که در این شهر کم نیستند پیدا کنند و براساس لیاقت و شایستگی فارغ از وابستگی های قومی و قبیله ای در ایام انتخابات به آنها رأی دهند تا شهر ایوان غرب این شهر پر از قابلیت و غنی از نظر فرهنگی جایگاه شایسته خودش را پیدا کند.
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه ایوان شورا و شهردار سوء مدیریت نه آسفالت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به نقش سوء مدیریت در شهادت آتش‌نشان قزوینی و کارگر سازمان پسماند گفت: هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم و انتصابات نیز بنا بر شایسته‌سالاری و تخصص افراد نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، فاطمه اشدری صبح امروز -سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین، اظهار کرد: در پی حادثه آتش‌سوزی هفته اخیر یک نفر از آتش‌نشانان فداکار و قهرمان قزوینی به نام محمدجواد چگینی به شهادت رسید و چهار نفر از آتش‌نشانان نیز آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه سه نفر از آتش‌نشانان ترخیص شدند و یک نفر همچنان به صورت آسیب جدی دیده و در بیمارستان بستری است، افزود: شهردار قزوین باید نسبت به سوءمدیریت در مدیریت شهری قزوین پاسخگو شد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در خیابان انصاری و شهادت یک آتش‌نشان، خاطرنشان کرد: چرا باید با بی‌تدبیری شاهد از دست رفتن یک جوان نخبه و توانمند با هزاران امید و آرزو باشیم، فرمانده عملیات نمی‌داند که باید چه کسانی را برای چه مأموریتی با چه شرایطی اعزام کند.

اشدری ادامه داد: در شهرداری هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران هستیم و انتصابات نیز بنا بر شایسته‌سالاری و تخصص افراد نیست؛ بنابراین باید شاهد سوءمدیریت و خطاهایی در تصمیم‌ گیری مدیران باشیم.‌

وی گفت: در چند ماه گذشته نیز به دلیل نظارت نداشتن و آموزش مدیریت سازمان پسماند و رعایت نکردن مباحث فنی و ایمنی از طرف پیمانکار مربوطه، شاهد فوت یک کارگر پسماند روی پل سرداران بودیم و به همین دلیل مدیریت شهری باید پاسخگوی این وضعیت و سو مدیریت‌ها باشد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تأکید کرد: از ریاست شورای شهر قزوین تقاضا دارم تا این موارد را در اسرع وقت پیگیری کند و شهردار طی جلسه‌ای حضوری پاسخگوی موارد مطرح شده باشد.

کد خبر 745009

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم