Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های آمریکایی از برخورد یک فروند جنگنده «اف-۳۵» با یک فروند هواپیمای سوخت‌گیری هرکولس «کِی‌سی-۱۳۰» در آسمان کالیفرنیا خبر می‌دهند.

پایگاه خبری «مؤسسه نیروی دریایی ایالات متحده» بامداد امروز (چهارشنبه) به نقل از مقام‌های نظامی آمریکا گزارش داد که جنگنده اف-۳۵بی نیروی دریایی این کشور در حال سوخت‌گیری هوایی از یک فروند هواپیمای کِی‌سی-۱۳۰جِی در نزدیکی پایگاه هوایی اِل‌سانترو متعلق به نیروی دریایی آمریکا بود که دچار سانحه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ «جوزف باترفیلد» سخنگوی تفنگداران دریایی آمریکا در بیانیه‌ای به این پایگاه خبری گفت که حوالی ساعت ۴ بعد ظهر (به وقت محلی) جنگنده اف-۳۵ حین سوخت‌گیری به هواپیمای هرکولس برخورد کرده و بر اثر آن بال خود را از دست داده و سقوط می‌کند.

بر این اساس، خلبان جنگنده آمریکایی پیش از برخورد به زمین از کابین به بیرون می‌پرد (ایجکت)، هر چند که دچار آسیب‌هایی می‌شود و هم‌اکنون در حال مداواست.

تصاویر منتشر شده از این پایگاه هوایی فقط هواپیمای سوخت‌گیری سی-۱۳۰ را نشان می‌دهد که به‌نظر توانسته فرود سخت، اما امنی داشته باشد و آسیب‌هایی نیز دیده است.

در این تصاویر، اما هیچ نشانی از جنگنده اف-۳۵ نیست که احتمال داده می‌شود این پرنده بعد از سقوط تقریبا از بین رفته است.

ایالت کالیفرنیا حدود یک ماه پیش نیز شاهد سقوط یک فروند بالگرد نظامی «بلک هاوک» ارتش آمریکا در جزیره «سن کلمنت» بود که به کشته و زخمی شدن ۵ نظامی این کشور منجر شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جنگنده سقوط جنگنده پارسی خبر آمریکا سوخت گیری یک فروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد

رزمایش مشترک نیروهای دریایی سوریه و روسیه در پایگاه طرطوس، امروز (سه شنبه)آغاز شد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز در این باره اعلام کرد: نیروی دریایی سوریه با همکاری یگان روسیه، رزمایش مشترک نیروهای دریایی را در پایگاه (طرطوس) آغاز کردند.

این منبع افزود: تمرینات مشترک سوریه و روسیه شامل عملیات دریایی، عملیات تیراندازی و شلیک هوایی برای پاسخ به حملات متخاصم است.

هدف این رزمایش گسترش تعامل میان نیروهای مسلح دو کشور و افزایش موفقیت اقدامات ضدتروریستی مشترک آنهاست.

روسیه و سوریه چند ماه پیش نیز یک رزمایش مشترک با حضور نیروها و پدافند هوایی با هدف بالابردن آمادگی خود برای مقابله با حملات هوایی دشمن، انجام دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز بزرگترین رزمایش دریایی ترکیه آغاز بزرگترین رزمایش دریایی آمریکا و ژاپن

دیگر خبرها

  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • سرعت فوق‌العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی (+عکس)
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین