Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-داریوش باباییان از توقف موقت پیش تولید فیلم سینمایی «تئوری آلبرت» به علت افزایش شیوع ویروس کرونا خبر داد.

داریوش باباییان تهیه کننده سینما درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خودگفت: پیش تولید فیلم سینمایی «تئوری آلبرت» را به کارگردانی زحل رضوی آغاز کردیم که به علت افزایش شیوع ویروس کرونا فعلا متوقف کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تهیه کننده ادامه داد: قرار است بیش از ده نفر بیشتر از یکماه با هم کار کنند و این درصد خطر ابتلا به کرونا را بالا می‌برد و ریسک کردن در این وضعیت درست نیست.

او افزود: تا زمانی که وضعیت کرونایی بهتر نشود و از کنار هم بودن گروه سازنده، اطمینان حاصل نکنیم تولید آغاز نخواهد شد.

زحیل رضوی پیش از این «امین و اکوان» را کارگردانی کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم

اردوغان گفت: ما باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم. رژیم صهیونیستی نباید توانایی مخفی کردن وحشی‌گری‌های خود را داشته باشد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، در پاسخ به چند دهه جنایت رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع این رژیم اشغالگر آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی نیز به تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

این عملیات موجب آغاز تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

اردوغان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما شاهد این بودیم که کشورهای غربی به تلافی‌جویی ایران پاسخ دادند. همین بازیگران باید جمع شوند و به اسرائیل بگویند که دیگر «کافی» است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اردوغان: باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی