Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای مطالعات خاورمیانه شهر «ییل» میزبان نشستی برای بررسی کتاب های منتشر شده در مورد هویت مسلمانان بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « yaledailynews»،شورای مطالعات خاورمیانه شهر «ییل» میزبان نشستی برای بررسی کتاب های منتشر شده در مورد هویت مسلمانان بود.

 

پروفسور «زرینه گروال» در این نشست در مورد کتاب «یک کشور خارجی: مسلمانان آمریکا بحاران جهانی قدرت» که توسط او به نگارش در آمده است توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین توضیحاتی را در مورد کتاب آینده اش که شامل ارتباط بیماری همه گیر کرونا با نسل جوان مسلمانان است ،ارائه داد.

 

پاییز امسال ، شورای مطالعات خاورمیانه شهر ییل در حال برگزاری کنفرانس هایی است که در آن اعضای هیئت علمی ییل درباره کتاب هایی که در زمینه هویت مسلمانان نوشته اند بحث و گفتگو می کنند.

 

کنفرانسی که گروال در آن حضور داشت دومین سری از این برنامه ها بود.

 

گروال در كتاب خود درباره مسلمانان آمریكا در مورد هویت جوانان مسلمان این کشور و رابطه بین مساجد ایالات متحده با بقیه جهان اسلام توضیحاتی را ارائه کرده است.

 

در این سخنرانی گروال درباره اولین کتاب خود  که به زودی چاپ دوم آن منتشر می شود  و کتاب بعدی اش صحبت کرد.

 

کنفرانس هایی که محور اصلی آن هویت مسلمانان است برای عموم آزاد و رایگان است و همه شهروندان ییل می توانند در آن شرکت کنند.

 

 در برنامه ای که با حضور پروفسور گراول برگزار شد 64 نفر حضور داشتند و پیش بینی می شود که تعداد شرکت کنندگان در برنامه های بعدی افزایش پیدا کند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: هویت مسلمانان آمریکا اسلام هویت مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت

ایسنا/خوزستان رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر گفت: آسیب‌شناسی مرحله اول و تامین ملزومات مرحله دوم محورهای تضمین‌کننده اجرای قوی‌تر انتخابات هستند و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشده شود تا اجرا بی عیب و نقص انجام شود.

عبدالله افرازه شهاوند در نشست ستاد انتخابات که امروز (۲۷ فروردین‌ماه) برگزار شد، با اشاره به حمله جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اشغالگر اسرائیل اظهار کرد: حمله متقابل موشکی جمهوری اسلامی ایران، بر اقتدار و آبروی جمهوری اسلامی افزود و برکات خود را در منطقه و نظام بین الملل خواهد داشت و خدا را از این بابت شکر می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دوازدهمین دروه انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را آبرومند پشت سر گذاشتیم. یکی از روان‌ترین و کم‌حاشیه‌ترین دوره انتخابات انجام شد و نقطه برجسته‌ای که مخل سلامت و مشارکت انتخابات باشد، نداشتیم.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: اتفاقی در چند شعبه مسجدسیمان رخ داد که طبق قانون مدیریت شد و مشکلی در حوزه، امنیت، اجرا، رقابت و مشارکت نداشتیم. از ابتدای سال گذشته اتفاقات خوبی در زمینه انتخابات رخ داد و شاهد حضور سه برابری نامزدها در عرصه انتخابات و رشد سه برابری تایید صلاحیت‌ها بودیم.

وی با اشاره به تقسیم کار برای اجرای روند انتخابات بیان کرد: برای نخستین بار در خوزستان انتخابات با پوشش اینترنتی بالای ۹۹ درصدی انجام شد و این موضوع به سلامت و روان بودن انتخابات بسیار کمک کرد.

افرازه شهاوند گفت: همچنین برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی بیش از دو برابر رشد داشته است. همکاری سایر دستگاه‌ها و نیروهای بازرسی بسیار خوب بود و خوش درخشیدند که جای تشکر دارد.

وی بیان کرد: مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه رامشیر و رامهرمز و حوزه انتخابیه آبادان برگزار می‌شود و باید تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات اندیشیده شود.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: آسیب‌شناسی مرحله اول و تامین ملزومات مرحله دوم محورهای تضمین‌کننده اجرای قوی‌تر انتخابات هستند و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشده شود تا اجرا بی عیب و نقص انجام شود.

وی افزود: در حوزه فناوری، بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد دستگاه‌های احراز هویت به بانک اطلاعات اثرانگشت متصل خواهند شد و این کار برای تضمین بیشتر سلامت انتخابات است و تلاش می‌شود این رقم بیشتر نیز شود و عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت متصل شوند تا از تخلف احتمالی جلوگیری شود و حرف و حدیثی در بحث اجرا نباشد.

افرازه شهاوند گفت: در صورت نیاز باید پوشش اینترنتی برخی شعب دوباره بررسی شود تا به صورت قطعی آمادگی برگزاری انتخابات باشد.

وی عنوان کرد: تا زمانی که مجبور نشویم نباید شعبه‌ای را حذف کنیم، به ویژه در حوزه‌هایی مانند رامهرمز که ممکن است حساسیت‌های اجتماعی داشته باشد. البته صندوق‌های سیار غیرضروری که در مرحله نخست رای چندانی نداشتند اگر کم و زیاد شوند، مشکلی ندارد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: افرادی که در مرحله نخست تخلف یا سوگیری داشتند و این مسأله در خصوص آن‌ها محرز شد نیز باید از فرآیند اجرایی انتخابات حذف شوند. معمولا در مرحله دوم مشارکت پایین‌تر است و باید همچنان شرایط برای دعوت مردم در راستای شرکت در انتخابات ایجاد شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت
  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود
  • رده‌بندی فصل قانونی و برنامه پلی‌آف NBA
  • اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ آب در آذربایجان غربی
  • برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان