Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@23:48:48 GMT

این حرف غلط درباره دولت را دیگر تکرار نکنید

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۷۴۵۱

این حرف غلط درباره دولت را دیگر تکرار نکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود در جلسه هیأت دولت با اشاره به ماجرای تصویب لوایح چهارگانه، اظهار داشت: در دولت دوازدهم شرایط بهتری پیش آمد و از لیست سیاه FATF هم خارج شدیم اما متأسفانه باز مشکلاتی پیش آمد به خاطر اینکه لوایح چهارگانه‌ای که دولت به دنبال آن بود، رأی نیاورد که هم مورد تأکید دولت بود هم مورد تأکید جلسه سران قوا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین رابطه بخوانید؛

روحانی: آنچه در گذشته بود تحریم بود، امروز جنگ اقتصادی است

وی تأکید کرد: نباید واقعیات را تحریف کنیم، ما امروز در شرایط جنگ هستیم و قبل از 92 صرفاً تحریم وجود داشت نه جنگ.

روحانی با اشاره به فعالیت‌های دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌گویند اشکال دولت این است که نگاهش به بیرون است، پاسخ این حرف در پنجشنبه‌ها است که ما هر هفته افتتاح داریم. این حرف غلط که نگاه دولت به بیرون است را دیگر تکرار نکنید.

27219

کد خبر 1438160

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکنید!

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن، رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا در تازه‌ترین گاف خود در گفت‌وگویی در پاسخ به اینکه طرح شما برای برگشت رأی هواداران مردم فلسطین به دموکرات‌ها در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری چیست به اشتباه به جای شهر فلسطینی «رفح» در جنوب غزه، گفت که «به اسرائیل آشکارا گفتم که به حیفا حمله نکنید.»

به گزارش نیویورک‌پست، رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود در نوار غزه، در هفته‌های اخیر مدام تکرار می‌کند که به شهر «رفح» در جنوب غزه یورش خواهد بود و حمله زمینی خود را علیه این شهر که هم‌اکنون به پناهگاه اصلی آوارگان فلسطینی تبدیل شده، آغاز می‌کند.

وی در ادامه افزود که «من با آن‌ها ملاقات کردم. من روشن کردم که ما باید مقدار غذا، آب و مراقبت‌های بهداشتی را که وارد غزه می‌شود، افزایش دهیم.»

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • انسان نباید فقط برای خودش دعا کند
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • لزوم بستن «راه تکرار بر خطر» سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • هاشمی‌نسب: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!
  • گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکنید!
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • چگونه در شبکه های اجتماعی بحث کنیم؟
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم